پانسیون مطالعاتی در اصفهان | نوع مواد غذایی نامناسب برای مغز!

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | بر اساس تحقیقات پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1 چربی حیوانی اشباع و اسیدهای چرب ترانس میتوانند به شریان های مغزی آسیب رسانده و منجر به سکته شوند. بر اثر سکته سلول های مغزی تا حد زیادی از بین میروند. دیگر عواملی که فعالیت مغز را کاهش میدهند شامل رنگ ها. شیرین کننده ها. افزودنی های غذایی مصنوعی. نوشابه های گازدار. شربت های شیرین. تنقلات شیرین. نیکوتین و نان سفید هستند.

تاریخ 1401.10.17
عنوان نوع مواد غذایی نامناسب برای مغز!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 538
زمان خوانش 00:05:38

آنچه در این نوشتار از دید شما خواهد گذشت

نقش امگا 3 در تقویت حافظه  به روایت پانسیون مطالعاتی دراصفهان

سخن آخر در ارتباط با تغذیه و مواد غذایی در پانسیون مطالعاتی

سوالات متداول در خصوص و با مضمون تغذیه و مواد غذایی

فهرست تصاویر:

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

نقش امگا 3 در تقویت حافظه  به روایت پانسیون مطالعاتی در اصفهان

به روایت دکتر آذین گازر و پانسیون مطالعاتی در اصفهان مصرف روزانه 30 تا 60 گرم ماهی بویژه از نوع سالمون و ساردین توصیه میشود. روغن ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است و انتقال پیام های عصبی در سیستم مغزی و عصبی از یک سلول به دیگری را تسهیل میکند. بر اساس مطالعه ای مردانی که روزانه 22 گرم ماهی خورده بودند. 60 درصد کمتر به کاهش حافظه ناشی از پیری دچار شدند. ضمنا کودکانی که امگا 3 کافی دریافت نکرده باشند. ضریب هوشی کمتری دارند.

پانسیون مطالعه در اصفهان

پانسیون مطالعه در اصفهان
دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

بر اساس نظریه پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2 هگزا انوئیک اسید(DHA) یکی از انواع اسیدهای چرب امگا 3 است که موجب بهبود سرعت. قدرت و کارایی مغز و حافظه. یادگیری و بهبود حالات روحی میشود. فردی که ماهی مصرف نمیکند. بهتز است روزانه یک کپسول امگا 3 که حداقل 60 میلی گرم الی یک گرم از این نوع چربی در خود دارد مصرف کند. فسفاتیدیل سرین و فسفاتیدیل کولین(لستین) موادی هستند که به تولید میانجیگر عصبی حافظه بنام استیل کولین کمک میکنند.

نتایج یک تحقیق انجام گرفته نشان داد افراد مصرف کننده فسفاتیدیل سرین در آزمون های حافظه و یادگیری 30 درصد امتیاز بیشتری داشتند. این مواددر تخم مرغ به مقدار قابل توجهی وجود دارد.

سخن آخر در ارتباط با تغذیه و مواد غذایی در پانسیون مطالعاتی

مطالب جمع آوری شده در این مقاله پانسیون مطالعاتی در اصفهان به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد ولی اگر به کمک بیشتری نیاز دارید متخصص تغذیه پانسیون مطالعاتی دکتر گازر برای شما یک رژیم غذایی متناسب تنظیم میکند پس برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در وبسایت تماس بگیرید و جهت اطلاع از آخرین اخبار اینستاگرام ما را دنبال کنید.

پانسیون مطالعه در اصفهان

پانسیون مطالعه در اصفهان
دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

سوالات متداول در خصوص و با مضمون تغذیه و مواد غذایی

01 در بررسی های انجام شده چه تاثیرات مخربی را دارد؟

چربی حیوانی اشباع و اسیدهای چرب ترانس میتوانند به شریان های مغزی آسیب رسانده و منجر به سکته شوند.

02 یکی از انواع اسیدهای چرب امگا 3 را نام ببرید؟

هگزا انوئیک اسید

03 در این راستا آیا می توان مرکزی را به افرادی که نیاز به مشاوره تغذیه دارند معرفی کرد؟

پانسیون مطالعاتی در اصفهان زیر نظر drazingazor از بهترین منابع معتبر برای مشاوره مخصوصا نوجوانی است که والدین شان دغدغه آینده آنها را دارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما