7 نکته#کتابخانه در اصفهان و ویژگیهای ان

کتابخانه در اصفهان | پانسیون مطالعاتی در اصفهان | دکتر اذین گازر | drazingazor

عنوان مهمترین ویژگیهای پانسیون مطالعاتی
نویسنده حامد مطلب زاده
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1000
زمان مطالعه 10 دقیقه

فهرست مطالب:

ضبط صفحه ، پانسیون  مطالعاتی  در اصفهان

آموزش مبتنی بر ابر ، کتابخانه  در  اصفهان

پشتیبانی و عملکردهای هوشمند برای چندین زمینه

قابلیت دسترسی به اینترنت و قابلیت کنترل دسترسی

قابلیت های یادگیری مشارکتی و تعاملی

بوم / صفحات بی پایان

شناخت چند زبانه

 

فهرست تصاویر:

شکل 1 کتابخانه  در اصفهان

شکل 2 پانسیون مطالعاتی  در اصفهان

 

نمایشگرهای تعاملی ، تابلوها ، تخته های سفید و بسیاری دیگر بر اساس فناوری پیشرفته بیش از یک دهه است. که پیشرفت نسل بعدی کلاس های درس را در سراسر جهان و در هند هدایت کرده اند. محبوبیت ارائه های تعاملی رو به افزایش است.  و برای هر مدرسه یا دانشگاه معتبری که به آموزش با کیفیت نیاز است. رویکردهای یادگیری دانش آموز محور و پذیرش فناوری افتخار می کند ، ضروری است. کتابخانه در اصفهان با دکتر اذین گازر(drazingazor).

 

امروزه طیف گسترده ای از نمایشگرهای تعاملی برای مدارس و کلاس های درس وجود دارد. پانسیون مطالعاتی در اصفهان ، از جمله تولیدکنندگان مانند ViewSonic ، BenQ ، Promethean ، SMART Technologies و خارج از چرخه Senses IIP ، بزرگترین تولید کننده برد هوشمند هند. با این حال ، پیدا کردن بهترین تخته سفید تعاملی برای کلاس درس. مدرسه یا کالج شما می تواند به دلیل ویژگی های فراوان ارائه شده توسط هر یک از این تولید کنندگان ، کاری دلهره آور باشد. ارزیابی ویژگیها و عملکردهایی که برای مدارس ، معلمان ، کارکنان ، والدین و دانش آموزان از اهمیت بیشتری برخوردار است.  ده ویژگی برتر یک برد هوشمند برای انتخاب یک تخته سفید هوشمند و هوشمندسازی کلاس درس خود می پردازیم. کتابخانه در اصفهان را با دکتر اذین گازر (drazingazor) تجربه کنید.

 

ضبط صفحه ، پانسیون مطالعاتی در اصفهان

ضبط صفحه اول در لیست ویژگی های اولویت دار است. اگر دانش آموزان یا دانش آموزان بعداً دسترسی نداشته باشند ، همه مهارتهای کلاس درس و جلسه چیست.  اگر هنوز نیاز به یادداشت برداری و روی کاغذ گذاشتن دارید ، این زمان مناسبی برای آموزش ، تعامل ، آزمایش یا یادگیری نیست. معلمان باید بتوانند دروس دیجیتالی هوشمند را با فایل های صوتی و تصویری ضبط ، ذخیره ، پخش و به اشتراک بگذارند. شکل 1 کتابخانه در اصفهان را مشاهده کنید.

 

آموزش مبتنی بر ابر ، کتابخانه در اصفهان

اگر قدرت آموزش مبتنی بر ابر را در یک صفحه هوشمند کامل یا وایت برد تعاملی ندارید. خودتان پارک ژوراسیک را ساخته اید. پانسیون مطالعاتی در اصفهان ، معلمان باید بتوانند جلسات کلاس را در هر کجا با استفاده از یک URL مشترک ذخیره ، بارگیری و به اشتراک بگذارند. این یک تجربه یادگیری جامع را فراهم می کند. که معلمان ، دانش آموزان و والدین را به سخنرانی ها ، یادداشت ها و جلسات کلاس درس متصل می کند.

کتابخانه در اصفهان | دکتر اذین گازر

شکل 1 کتابخانه در اصفهان

 

پشتیبانی و عملکردهای هوشمند برای چندین زمینه

تخته های هوشمند باید دارای ویژگی های خاصی برای درس اصلی تدریس شده در کلاس مانند فیزیک ، شیمی ، ریاضی ، انگلیسی و غیره باشند. به عنوان مثال ، Senses IIP به شما امکان می دهد معادلات پیچیده ای بنویسید و تشخیص فرمول به طور خودکار آنها را حل می کند. پاسخ ها را در قالب قابل خواندن ارائه دهید. همچنین می توانید آزمایشات آزمایشگاهی را برای حل توابع نمودار ، معادلات و بهبود یادگیری عملی شبیه سازی کنید. چه تجربه یادگیری و یادگیری فوق العاده ای! شما باید آن را داشته باشید. در غیر این صورت ، صفحه لمسی بزرگتری نسبت به گوشی هوشمند در دست خواهید داشت. کتابخانه در اصفهان دکتر گازر.

 

قابلیت دسترسی به اینترنت و قابلیت کنترل دسترسی

همه ما می دانیم که امروزه هر کلاس یا کلاس یک موتور جستجوی یک کلیک در اینترنت است. کتابخانه در اصفهان علاوه بر این ، هیچ کلاسی نمی تواند تمام منابع آنلاین موجود برای یک موضوع معین را جمع آوری کند. اینترنت بزرگترین منبع دانش و یادگیری است و در عین حال بیشترین خطر را برای یادگیری سازمان یافته نشان می دهد. با همه جوانب مثبت و منفی ، این یک ویژگی ضروری است. Senses IIP  به معلمان اجازه می دهد تا به محتوای آموزشی موجود در اینترنت دسترسی داشته باشند. و حاشیه نویسی را اضافه کرده و مستقیماً بر روی صفحه آموزش بکشید. همچنین می توان محتوای ویدئویی را متوقف و بزرگنمایی کرد. پانسیون مطالعاتی در اصفهان در کتابخانه دکتر گازر.

 

قابلیت های یادگیری مشارکتی و تعاملی

در کلاس های درس دانش آموز محور و روش های یادگیری محور ، همکاری و ارتباط تعاملی بین معلمان و دانش آموزان از طریق تخته هوشمند/تخته سفید تعاملی ضروری است. ویژگی Senses Connect به چندین کاربر امکان می دهد ارائه ها را به اشتراک بگذارند معکوس کرده و مقایسه کنند. صفحه Windows خود را به Senses IIP آینه کرده و همزمان 4 صفحه دسکتاپ را به اشتراک بگذارید. شکل 2 پانسیون مطالعاتی در اصفهان را مشاهده بفرمایید.

 

بوم / صفحات بی پایان کتابخانه در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان ، معلمان باید بتوانند بی پایان و بدون پاک کردن روی صفحه هوشمند بنویسند. صفحه جدید باید خودکار ایجاد شود و در هر زمان از جلسه می توانید به صفحه قدیمی مراجعه کنید. این یک ویژگی عالی است که امکان جلسات آموزشی مداوم ، روان و بدون وقفه را فراهم می کند. بصری ترین سیستم ارائه یادگیری در اختیار شماست. با ویژگی ایمیل خودکار که به شما امکان می دهد تمام جلسات کلاس درس را فوراً ضبط و به اشتراک بگذارید. کتابخانه در اصفهان با دکتر اذین گازر (drazingazor)

 

شناخت چند زبانه کتابخانه در اصفهان

ما امروز در عصر جهانی زندگی می کنیم و مهارت های یادگیری را نمی توان محدود به زبان های مناطق دیگر کرد. دوره ها ، کلاسها و منابع باید تا آنجا که ممکن است در دسترس باشد. یک برد هوشمند یا تخته سفید باید به اندازه کافی هوشمند باشد تا این ویژگی را ارائه دهد. تابلوهای تعاملی هوشمند Senses به زبانهای انگلیسی ، هندی ، اردو و … . پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | دکتر اذین گازر

شکل 2 پانسیون مطالعاتی در اصفهان

تخته های هوشمند چه امکانی به شما میدهند؟

معادلات پیچیده را بنویسید و به شما به طور خودکار جواب دهد.

تابلوهای  senses چه هستند؟

بع زبانهای انگلیسی هندی اردو به شما خدمات میدهند.

اموزش مبتنی برابر چیست؟

معلمان باید بتوانند جلسات کلاس را در هر کجا با استفاده از url مشترک ذخیره بارگیری و به اشتراک بگذارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما