پانسیون مطالعاتی در اصفهان | 04 پارامتر مهم برای انتخاب پانسیون دکتر گازر!

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | می خوام براتون اینجا امروز در مورد مزایا و معایب پانسیون مطالعاتی دکترآذین گازر صحبت کنیم. در کل هم پانسیون مطالعاتی در اصفهان و هم کتابخانه ها هدف اصلی آنها افزایش راندمان مطالعه دانشپذیران یا دانشجو های مختلف در پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1 می باشد. اما تا هدفت برای اینده چقدر مهمه؟

تاریخ 1401.12.27
عنوان 04 پارامتر مهم برای انتخاب پانسیون دکتر گازر!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1064
زمان خوانش 00:11:04

فهرست مطالب:

پانسیون مطالعاتی دراصفهان دکتر گازر امکانات امنیتی و رفاهی بسیار عالی دارد.

حضور ناظر یا مراقب سالن در پانسیون مطالعاتی برای استفاده داوطلبان

ورزشهای هوازی می تواند به روند آماده سازی داوطلبان کمک کنیم

حضور خانم دکتر گازر روانشناس نوجوان در پانسیون مطالعاتی

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پانسیون مطالعاتی دراصفهان

فهرست تصاویر:

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

 پانسیون مطالعاتی در اصفهان دکتر گازر امکانات امنیتی و رفاهی بسیار عالی دارد.

 به طور مثال:

  • صندلی:

براتون بگم که مثلاً صندلی هایی که در پانسیون مطالعاتی در اصفهان دکترآذین گازر وجود داره صندلی های  ارگونومیک است. با رنگ سبز. این باعث آرامش و افزایش راندمان مطالعه میشودکاهش استرس شامل میشه . این صندلی ها راحت و بزرگ هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند پارچه آنها ضد تعریق  استفاده شده تا فرد بتواند ساعت های خیلی بالای روی بشینه و اذیت نشه.

  • میز ها:

سالن مطالعه دکتر گازر میزهای با عرض و ارتفاع های استاندارد دارد

 میز ها پارتیشن دار می باشد. به منظور این که باعث افزایش تمرکز و کاهش حواس پرتی شما می شود.  چیدمان میز ها و صندلی ها به نحوی می باشد که شما اطراف کنایه را به هیچ عنوان نمی بینید.

  • امنیت:

سالن مطالعه دخترانه دکترآذین گازر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و در معرض بهترین لوکیشن در شهر اصفهان و بهترین دسترسی برای شما عزیزان می باشد تا دانش آموزان بتوانند خیلی راحت تر با امنیت بیشتر حتی با بدون حجاب و لباس رسمی داخل سالن مطالعه در ساعات طولانی با خیال راحت به مطالعه خود بپردازند.

 این محیط کاملاً دخترانه است و هیچ آقایی اجازه  ورود به این مجموعه را ندارد. به خاطر همین دانش پذیران واولیای گرامی در طول حضور در پانسیون مطالعاتی در اصفهان بر ساعات مطالعه خود می توانید با خیال راحت با امنیت بالا به مطالعه مفید بپردازید.

پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان
دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

حضور ناظر یا مراقب سالن در پانسیون برای استفاده داوطلبان

 از مزایای دیگر سالن مطالعه drazingazor می‌تواند مراقبه سرپرستان آموزش دیده با مقاطع تحصیلی بالا با نشاط. و پر انرژی را از صبح تا انتهای شب هر طبقه ناظر مربوطه مجزای خود را دارد که تمام ساعت های مطالعه دانش آموزان در پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2 را ثبت و ضبط می کند و روی آنها نظارت ویژه و منحصر به فرد به سبک دکتر گازر را  دارد. نظارت بر شروع به موقع و پایان رساندن ساعت مطالعه.

اینکه اعلام زنگ های استراحت و  نشستن به موقع داوطلبان و رعایت نظم و رفتار و سکوت سازمانی مجموعه ما. نظارت بر حواس پرتی و مطالعه دانش آموزان. توجه به نخوابیدن و عدم تمرکز دانش آموزان و درس نخوان در ساعات مطالعه. هرگونه بیماری و یا مشکلات جسمی و روحی  دارید نگران کنترل ان نباشید.کاملا تحت کنترل نلظرین سالن میباشد. از وظایف مهم ناظر  پانسیون مطالعاتی در اصفهان و دادن انرژی مثبت و روحیه به داوطلبان و چگونگی برخورد با گروه سنی نوجوانان مخصوصا روحیه کنکوری ها میباشد

  • تمیزی:

پانسیون مطالعاتی در اصفهان drazingazor اخر هرشب خارج تایم مطالعه که سکوت مطلق مطالعه دانش پذیران را بهم نزند.  ضد عفونی و گندزدایی و تمیز کاری تمامی سالن به درستی انجام میشود.

  • فضا سازی:

 برای رفاه حال دانشپذیران و دوری از استرس و مهترین دوره  زندگی انها هست تدارکاتی در نظر گرفته ایم

  • آشپزخانه با کلیه تجهیزات کامل و فضای غذاخوری و گرم کردن غذا از امکانات ماست
  • اتاق استراحت جهت استراحت و خوابیدن با تجهیزات کامل مهیا هست
  • اتاق آزمون جهت استفاده از آزمون ها و شبیه ساز شدن کنکور با وجود صندلی های کاملاً نو و سالم از امکانات ما می باشد
  • اتاق ورزش جهت استفاده از ورزش های هوازی که بسیار مهم در روزهای کنکوری شما برای درس خواندن شما مفید می باشد

ورزشهای هوازی می تواند به روند آماده سازی داوطلبان کمک کنیم

باعث کاهش اضطراب. استرس. کاهش افسردگی و خلق پایین. کاهش حواس پرتی و افزایش تمرکز و افزایش حافظه و. همچنین سالم بودن جسم و روانو. تقویت سیستم ایمنی و همچنین برای لاغری شما مفید می باشد

حیاط:

 حیاط فضاسازی شده  در پانسیون مطالعاتی در اصفهان drazingazor با متراژی بالا با میز و صندلی های رنگارنگ و همچنین تخت های ریلکسی چوبی با فرش های بسیار زیبا. گل و گیاه ها برای افزایش تمرکز و شادابی و ریلکس کردن روح و روان شما همچنین حوض آبی رنگ حال شما را خوب میکند. تصورشم لذت بخشه. بهتره سریع بیای بازدید و ثبت نام کنی

حضور خانم دکتر گازر روانشناس نوجوان در پانسیون

متخصص روانشناس نوجوان و همچنین فوق دکترای روان تنی هستن ایشون چندین سال در زمینه روانشناس نوجوان با تمامی مشکلات و اتفاقات نوجوان که میتونه تاثیر گذار باشه برای اینده دور و نزدیک شما  بسیار آگاه و واقف هستند.  حتماً از کمک خانم دکتر استفاده کنیم

شماره جهت ثبت نام و رزرو

09135555948

03131325595

کافیه عدد  ۲   را برای ماارسال کنید. کارشناسان ما در پانسیون مطالعاتی در اصفهان با شما تماس خواهند گرفت.

پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان
دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پانسیون مطالعاتی در اصفهان

01 ورزشهای هوازی چه کمکی به داوطلبان میکند؟

باعث کاهش اضطراب. استرس. کاهش افسردگی و خلق پایین. کاهش حواس پرتی و افزایش تمرکز و افزایش حافظه و. همچنین سالم بودن جسم و روانو. تقویت سیستم ایمنی و همچنین برای لاغری شما مفید می باشد

02 هدف اصلی پانسیون مطالعاتی دکتر گازر چه خواهد بود؟

هدف اصلی آنها افزایش راندمان مطالعه دانشپذیران یا دانشجو های مختلف می باشد.

03 از مزایای دیگر این پانسیون به کدام مورد می توان اشاره کرد؟

سالن مطالعه دکتر گازر می‌تواند مراقبه سرپرستان آموزش دیده با مقاطع تحصیلی بالا با نشاط. و پر انرژی را از صبح تا انتهای شب هر طبقه ناظر مربوطه مجزای خود را دارد که تمام ساعت های مطالعه دانش آموزان را ثبت و ضبط می کند و روی آنها نظارت ویژه و منحصر به فرد به سبک دکتر گازر را  دارد. نظارت بر شروع به موقع و پایان رساندن ساعت مطالعه.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما