08 آیتم در ارتباط با برنامه ریزی داوطلب برای مطالعه کنکور در تابستان!

تاریخ 2024.04.10
عنوان مطالعه کنکور در تابستان!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان ojshid

مطالعه کنکور در تابستان، مطالعه کنکور در این فصل برای داوطلبان در پانسیون مطالعاتی در اصفهان که به دنبال ورود به دانشگاه هستند، بسیار مهم است. برخی از دانش ‌آموزان در اصفهان تصمیم می‌ گیرند، به دلیل فضای آموزشی مطلوب و امکانات مناسب، در پانسیون مطالعه در اصفهان اقامت کنند. این پانسیون‌ها با ارائه خدماتی همچون اتاق‌های تمیز و مرتب، اینترنت پرسرعت و سرویس‌های غذایی کامل، برای دانش‌آموزان فرصتی مناسب برای تمرکز بر روی مطالعات فراهم می‌ کنند. این فرآیند باعث افزایش کیفیت و بهبود عملکرد در مطالعات می ‌شود. اصفهان با فرهنگ و زیبایی‌های خاص خود، همچنین امکانات آموزشی برجسته، محیطی مطلوب برای دانش‌ آموزان است که در آنجا مطالعه می ‌کنند.

فهرست تصاویر مندرج در ارتباط با برنامه ریزی تحصیلی برای یک کنکوری موفق!

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 1

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 2

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 3

برنامه ریزی و مطالعه کنکور در تابستان برای تمامی پایه های رشته ریاضی

پانسیون مطالعاتی در اصفهان برای مشاوره کنکور ریاضی به شما اعلام می کند که در تابستان سال کنکور با سه سطح دهم، یازدهم و دوازدهم سر و کار خواهید داشت. پایه دهم اختیاری است، یعنی می توانید مطالعات آن را در برنامه کنکور تابستان خود بگنجانید، اما البته مجبور نیستید، زیرا بعداً با جزئیات بیشتر توضیح داده خواهد شد؛ اما اگر قصد دارید نمره دهم را در برنامه خود بگنجانید، شما کل پایه دهم را باید در تابستان مطالعه و خلاصه کرد. اما در طرح کنکور تابستان پایه  یازدهم اجباری است. داوطلب پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر امتحان خرداد را پشت سر گذاشته اید و به سوال  یازدهم تسلط نسبی دارید. اگر برای پایه دوازدهم هنوز مطالعه کنکور در تابستان را شروع نکردید و پایه دهم مربوط به سال قبل هست شاید فراموش کرده باشید. اما شما در پایه یازدهم مطالعه کرده اید و می دانید که فصل چگونه است.

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت
دکتر آذین گازر

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 1

ضرورت مطالعه و برنامه ریزی در فصل  تابستان برای مقطع یازدهم رشته ریاضی

پایه  یازدهم مانند پایه دهم وقتی در برنامه مطالعاتی شما قرار می گیرد باید کل کتاب و موضوع را مطالعه کنید. اما در مورد پایه دوازدهم به اندازه پایه دهم اختیاری است و می توانید مطالعه آن را در برنامه های خود برای مطالعه کنکور در تابستان قرار دهید؛ البته توجه داشته باشید که نیازی به مطالعه کامل کتاب نیست. اما شما باید آن را در طول تابستان بخوانید. 25٪ از کتاب تمام شده است.

دلیل این امر این است که داوطلب پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر قبلاً پایه دهم و  یازدهم را خوانده است و وقتی به شما گفته می شود که کل کتاب را بخوانید، در واقع در حال بررسی کتاب هستیم. این مورد برای پایه دوازدهم نیست، که معلم شما از ماه اکتبر تدریس می کند. اکنون برخی از این دانش آموزان می خواهند کلاس ها را از قبل تماشا کنند تا برای کلاس اول خود آمادگی بیشتری داشته باشند. در این صورت خواندن 25 درصد از کتاب را هنگام برنامه ریزی برای مطالعه کنکور در تابستان 1403 توصیه می کنیم.

تفاوت برنامه ریزی و مطالعه کنکور در تابستان برای سه مقطع رشته ریاضی

شرایط برای پایه دهم و دوازدهم کمی متفاوت است، جایی که در نظر گرفتن برنامه تست ریاضی تابستان اختیاری است. چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که شما می توانید تابستان خود را با یادگیری این اصول بگذرانید یا نه. البته باید به این نکته اشاره کنیم که می توانید یکی از نمرات اختیاری را انتخاب کنید، یعنی در برنامه مطالعه کنکور در تابستان باید پایه دهم یا دوازدهم را وارد کنید. اگر داوطلب پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر تصمیم دارد پایه دهم را در برنامه خود قرار دهید، مطالعه شما باید یک کتاب کامل پایه دهم باشد. تسلط شما به مبحث دهم تقریباً طبیعی است زیرا برای امتحان نهایی یک بار مطالعه کرده اید، بنابراین می توانید سطح آمادگی پایه دهم را در تابستان تکمیل کنید. اما اگر انتخاب تابستانی شما پایه دوازدهم است، نیازی به خواندن کل کتاب نیست.

بهترین متد برای شروع مقطع دوازدهم برای آماده سازی داوطلب در کنکور سراسری

پایه دوازدهم یک مقطع جدید است و باید از صفر شروع کنید. بنابراین خواندن همه کتاب ها غیرممکن و دشوار است. بنابراین توصیه ما این است که اگر درس دوازدهم خود را در برنامه مطالعه کنکور در تابستان برای رشته ریاضی بگنجانید. تنها 25 درصد آن را مطالعه کنید. در ابتدا برای شروع مدرسه آماده باشید. لطفاً به یاد داشته باشید که پایه دوازدهم دشوارتر و سخت است. بنابراین مطمئناً نمی توان همه آن را در 3 ماه یاد گرفت. بنابراین بهترین حالت این است که 25٪ از دوره را یاد بگیرید و آن را با دقت بخوانید.

چگونگی برنامه ریزی داوطلب تجربی برای زمان بندی و مطالعه کنکور در تابستان

برای برنامه ریزی برای امتحانات آزمایشگاهی تابستانی باید روی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم تمرکز کنید. قرار دادن پایه دهم در برنامه ریزی شما کاملا اختیاری است. یعنی نمی توانید مطالعه این پایه را در برنامه مطالعه کنکور در تابستان خود بگنجانید. اما اگر تصمیم دارید در تابستان پایه دهم را مطالعه کنید. باید برای کل طرح کتاب دهم آماده شوید. بعد از پایه دهم نوبت به پایه یازدهم می رسد، یادگیری دروس این پایه یکی از وظایف برنامه ریزی تابستان برای آزمون تجربی است. چرا حالا؟ چون به تازگی امتحان پایه یازدهم را پس داده اید و تقریباً در نیمه راه هستید. یعنی شما همه کتاب های درسی را خوانده اید. اما محتوای ریدینگ شما برای تست زدن مناسب نیست. نمی توان گفت هر تستی را می توانید درست پاسخ دهید.

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت
دکتر آذین گازر

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 2

تابستان بهترین فرصت برای آماده سازی پیش فصل داوطلب تجربی برای کنکور سراسری

داوطلب پانسیون مطالعاتی drazingazor آماده پاسخگویی به سوالات تشریحی مدرسه می باشد. اما مطالعه شما کامل نیست و باید به آن تسلط کامل داشته باشید. تابستان بهترین زمان برای تکمیل دانش ناقص شما از دروس پایه یازدهم است. تا بتوانید به تست های طراحی شده از این پایه به بعد پاسخ دهید. البته نسبت به میزان یادگیری هم می دانید که باید کل کتاب را برای مطالعه کنکور در تابستان بخوانید. پایه دوازدهم را نیز می توان در برنامه تابستانی کنکور تجربی قرار داد. اما حضور آن در کنکور مانند پایه دهم نیز اختیاری خواهد بود. اما تفاوت بین پایه دهم و  یازدهم به میزان مطالعه شما مربوط می شود. پس اگر پایه دوازدهم را به عنوان برنامه تابستانی خود در کنکور برنامه ریزی می کنید. نباید کل کتاب را مطالعه کنید، بلکه برنامه شما باید 25 درصد کتاب باشد.

دلیل تقسیم بندی دروس تجربی  و مدیریت زمان برای مطالعه کنکور در تابستان

داوطلب پانسیون مطالعاتی drazingazor برای پایه های دهم و  یازدهم درس خوانده اید. در امتحانات تشریحی آنها حاضر شده اید. اما شما از اول اکتبر پایه دوازدهم را شروع می کنید. با خواندن 25 درصد از پایه دوازدهم، به آمادگی نسبی دست خواهید یافت. به شما در مطالعه دوره کمک می کند. نکته دیگری که در این قسمت برای مطالعه کنکور در تابستان باید به آن توجه کنید این است که می گوییم معیارهای دهم و دوازدهم اختیاری هستند. این سوال ممکن است شما را گیج کند. انتخابی بودن این دو پایه به چه معناست؟ منظور ما این است که شما باید تنها یکی از این دو پایه اختیاری را در برنامه آزمون آزمایشگاهی تابستانی خود قرار دهید. یعنی اگر تصمیم دارید تابستان امسال پایه دهم را تمام کنید. 25 درصد از کتاب های پایه دوازدهم را مطالعه نکنید.

چگونگی برنامه ریزی برای مطالعه در فصل تابستان برای دانش آموخته گروه انسانی

برای برنامه ریزی برای تابستان فتح بشر، با دانش آموزان پانسیون مطالعاتی drazingazor پایه های دهم،  یازدهم و دوازدهم روبرو هستید. حال برای مطالعه این اصول برای مطالعه کنکور در تابستان باید به عوامل زیادی توجه کرد. بحث در پایه یازدهم جدا از دو پایه دیگر است. زیرا شما در طول سال دروس پایه یازدهم را مطالعه کرده اید. در آزمون خرداد نیز شرکت کرده اید. بنابراین می توان گفت آمادگی نسبتا خوبی برای این رشته دارید. بنابراین باید کل برنامه درسی پایه یازدهم در برنامه ریزی کنکور انسانی تابستان گنجانده شود. شرایط برای پایه دهم و دوازدهم متفاوت است. گزینه ای برای گنجاندن این دو درس در برنامه کنکور تابستان وجود دارد. یعنی می توانید مطالعه این دروس پایه را در دوره خود قرار دهید یا حذف کنید.

اما نکته مهم این است که شما باید یک کلاس تابستانی را از پایه دهم و دوازدهم انتخاب کنید که اختیاری هستند. حالا اگر استاندارد دهم را انتخاب کنید باید همه دروس را برای مطالعه کنکور در تابستان مطالعه کنید. اما اگر تصمیم دارید پایه های دوازدهم و  یازدهم بخوانید باید 25 درصد از آن استاندارد را مطالعه کنید. با انجام این کار، آمادگی نسبتاً خوبی برای پایه ۱۲ پیدا خواهید کرد. زیرا معلم شما از روز اول عید شروع به آموزش این نمره به شما می کند. بنابراین، مطمئناً نمی توانید این نمره را در دوره های تابستانی تمام کنید. این در حالی است که شما تا حدودی با پایه دهم و  یازدهم آشنا هستید.

نتیجه نهایی داوطلب برای موفقیت در کنکور چه قدر مطالعه باید داشته باشد؟

سوال دیگری که در هنگام برنامه ریزی برای کنکور تابستان برای بسیاری از داوطلبان در بحث مشاوره کنکور مطرح می شود این است که روزی چند ساعت مطالعه کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که شما دیگر دانشجوی پایه نیستید. بلکه دانشجوی کنکور هستید. علاوه بر این در مطالعه کنکور در تابستان همچنان وقت آزاد دارید. بنابراین با توجه به این وضعیت باید گفت که یک دانشجوی کنکور باید حداقل نیمی از زمان بیداری خود را صرف مطالعه دروس کنکور کند.

یعنی در 24 ساعت شبانه روز اگر 8 ساعت بخوابید 16 ساعت وجود دارد. نیمی از آن 8 ساعت است. بنابراین حداقل زمانی که در برنامه کنکور تابستان خود مشخص می کنید. باید 8 ساعت باشد. اگر بیش از 8 ساعت زمان برای مطالعه دارید. حتما دوره را بگذرانید. همچنین، این فکر را که تابستان است را کنار بگذارید. با کاهش زمان مطالعه برای مطالعه کنکور در تابستان شروع کنید. بعد از اولین جلسه شروع به تقویت قوای خود کنید. این کار امکان ندارد. زیرا با شروع مدرسه، فعالیت های شما به طور تصاعدی افزایش می یابد.

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت
دکتر آذین گازر

مطالعه کنکور در تابستان بهترین فرصت 3

پرسش و پاسخ در ارتباط با برنامه ریزی تحصیلی برای یک کنکوری موفق!

01 آیا در تعطیلات تابستانی پایه یازدهم تحصیل در پایه دهم ضروری است؟

اگر تابستان خود را در سال یازدهم می گذرانید، باید بدانید که مطالعه برای امتحانات سال یازدهم اجباری است. اما امتحانات سال دهم به عهده شماست. بنابراین ممکن است برای آنها مطالعه کنید یا نخوانید. البته اگر قصد دارید برای پایه دهم مطالعه کنید. باید کل کتاب را در تابستان بخوانید.

02 آیا گذراندن دوره دوازدهم در تعطیلات تابستانی پایه  یازدهم ضروری است؟

برای برنامه ریزی برای کنکور تابستان پایه یازدهم باید از پایه دهم و دوازدهم نمره انتخاب کنید. البته اگر پایه دوازدهم را انتخاب کنید فقط باید 25 درصد کتاب ها را مطالعه کنید.

03 زمان مطالعه دروس برنامه کنکور تابستان چقدر است؟

شما باید حداقل نیمی از ساعات بیداری خود را صرف مطالعه کنید. یعنی حدود 8 ساعت. البته، هرچه این مدت بیشتر ادامه یابد. بدن شما برای ادامه دادن آمادگی بیشتری خواهد داشت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما