12 آیتم برای بهترین رشته های تحصیلی دانشگاهی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان!

فهرست مطالب

Date 2024.march.06
Title !Academic field to immigrate to Deutschland
The writer sir vahid ebrahimi
Department ojshid

مهاجرت تحصیلی به آلمان یک گام مهم در پانسیون مطالعه در اصفهان تحقق آرزوهای تحصیلی و شغلی بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی است. در حالی که بسیاری از افراد به دنبال فرصت‌های آموزشی در آلمان هستند، اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود. پانسیون مطالعاتی در اصفهان با امکانات برجسته و محیط دوستانه، جزو انتخاب‌های پرطرفدار برای دانشجویان است. علاوه بر این، فضاهای آموزشی مدرن و خدمات تفریحی متنوع در پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر این امکان را  ایجاد می کند که سفر به دنیای تحصیلات عالی در کشورهای خارجی را برای جوانان اصفهانی به یک تجربه فرهنگی و آموزشی دست یافتنی تبدیل کند.

فهرست تصاویر مندرج در ارتباط با شرایط و رنکینگ دانشگاه های برتر آلمان

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  1

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  2

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  3

آشنایی مقدماتی با سیستم آموزشی برای دانشجویان علاقه مند مهاجرت تحصیلی به آلمان

با توجه به تحقیقات پانسیون مطالعه در اصفهان همه ایالت های آلمان سیستم آموزشی و سیستم آموزشی یکسانی ارائه می دهند. مدارس دولتی آلمان معمولاً به هیچ شهریه نیاز ندارند.استانداردهای آموزشی آلمان تحصیلات اجباری در آلمان بر اساس قوانین و مقررات قانون اساسی یا اساسی ملی آلمان برای مهاجرت تحصیلی به آلمان است. دولت فدرال با بخش‌های آموزش، امور فرهنگی و علوم خود گرد هم آمده‌اند تا دستورالعمل‌های آموزشی جامعی را در مورد مطالعات عمومی پایه، مقررات اداری برای حضور در مدرسه، مدیریت آموزش عالی، و بنیادهای مدارس دولتی و خصوصی ایجاد کنند. استانداردهای آموزشی آلمان در مدارس محلی و همچنین در مؤسسات آموزش عالی نسبتاً بالا است. در واقع، دقیقاً به این دلیل که سیستم مدارس آلمان بسیار خوب ساختار یافته و دقیق است، تعدادی از موفق ترین دانش آموزان جهان را تربیت می کند.

در مطالعه انجام شده توسط پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر آلمان در ریاضیات و همچنین در علوم رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داد و دانش آموزانی که در آن شرکت کردند رتبه یازدهم را در خواندن کسب کردند. دانش آموزان در هر مرحله از مدرسه به طور کامل مورد آزمایش و ارزیابی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان قرار می گیرند. اگر دانش آموزی نتواند حداقل نمرات لازم را در دو یا چند کلاس به دست آورد – مثلاً در یک زبان خارجی و در علوم دینی – باید تمام سال را تکرار کند تا مطمئن شود که همیشه شرایط لازم برای ارتقاء را دارد. تنها 18 درصد از دانش‌آموزان در اکثر مدارس آلمان باید سال را یک بار تکرار کنند و بیش از 50 درصد از دانش‌آموزان گزارش می‌دهند که در تحصیلات پس از متوسطه و بالاتر در آلمان شرکت می‌کنند.

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن
drazingazor

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  1

سیستم آموزشی در آلمان دارای یک ساختار منظم برای دانش پژوهان می باشد

آموزش اجباری در آلمان حکم می کند که همه دانش آموزان از سن 6 تا 15 سال باید به طور مداوم در مدرسه شرکت کنند. با این حال، دانش آموزان معمولاً تا 18 سالگی در مدرسه می مانند و سپس تحصیلات دانشگاهی را در یک دانشگاه آلمانی یا ادامه تحصیلات حرفه ای را در یک مدرسه حرفه ای یا مدرسه فنی تمام وقت شروع می کنند. در حالی که والدین می توانند انتخاب کنند که فرزندان خود را در یک مدرسه خصوصی یا حتی یک مدرسه بین المللی برای آموزش پیش دبستانی، آموزش ابتدایی، یا آموزش متوسطه بگذارند، برنامه درسی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان در مدارس دولتی و آموزش متوسطه به اندازه کافی کافی است تا به دانش آموزان آنها اجازه دهد تا با اطمینان به هدف خود بپردازند. تحصیل در سطح دانشگاه و کسب مدرک ورود به دانشگاه پس از امتحان نهایی در دبیرستان.

تدریس در مدارس ابتدایی و متوسطه آلمان چند روز در هفته می باشد؟

هفته مدرسه آلمان از دوشنبه تا جمعه ادامه دارد. دانش‌آموزان در مدرسه ابتدایی تقریباً زود. از ساعت 8 صبح شروع می‌کنند و تا ساعت 1 یا 2 بعد از ظهر ادامه می‌دهند. برای بچه‌های بزرگ‌تر در مقطع متوسطه، این ساعات ممکن است تا حدود ساعت 4 بعد از ظهر تمدید شود. دانش‌آموزان برای مهاجرت تحصیلی به آلمان در دوره متوسطه حتی ممکن است تا ساعت 5 بعد از ظهر بمانند. تحصیلی خود اولین ترم در آموزش ابتدایی آلمان از اوایل سپتامبر شروع می شود. از شش تا ده سالگی، کودکان چهار سال مدرسه را در سطح ابتدایی می گذرانند. با این حال، برخی از مدارس ابتدایی و موسسات خصوصی به مدت شش سال کار می کنند. با توجه به تحقیقات پانسیون مطالعاتی دکتر آذین گازر این بدان معناست که سن کلاس پنجم شما 11 سال و دانش آموز سال ششم 12 سال خواهد بود.

10 تا از برترین و بهترین دانشگاه های معتبر آلمان در سال 2024-2025

مهاجرت تحصیلی به آلمان برای یک دانشجوی بین المللی بسیار هیجان انگیز است. این کشور با پیشرفت ها و استانداردهای آموزشی خود سفری منحصر به فرد و ارزشمند به سوی آینده ای روشن تر ارائه می دهد. آموزش در آلمان برای یک دانشجوی واقعا هیجان انگیز است. این پارگراف 10 دانشگاه برتر آلمان در سال 2024 را معرفی می کند. آلمان با نزدیک به 400 دانشگاه که به بیش از 2.7 میلیون دانشجو، که 300000 نفر آنها بین المللی هستند. خدمات رسانی می کنند. به وضوح چیزهای زیادی برای ارائه در دنیای آکادمیک دارد.

این کشور با برتری در همه زمینه ها در تمام سطوح علمی و تحصیلی، شاهد ارتقای مداوم در علاقه بین المللی و رتبه بندی جهانی بوده است. اما برای دانشجویانی که به دنبال مهاجرت تحصیلی به آلمان هستند. بهترین زمینه های تمرکز برای دنبال کردن چیست؟ به نظر می رسد، برنامه های علمی – از همه گونه ها – نه تنها در کشور محبوب هستند. بلکه برخی از باهوش ترین ذهن ها را در زمینه های مربوطه تربیت می کنند. در این پاراگراف بهترین دانشگاه های آلمان را معرفی خواهیم کرد.

  1. Ludwig Maximilian University of MunichInstitutions
  2. Heidelberg University
  3. Humboldt University of Berlin
  4. Technical University of Munich
  5. Free University of Berlin
  6. University of Bonn
  7. University of Hamburg
  8. University of Göttingen
  9. University of Freiburg
  10. University of Tübingen

رشته های مهندسی اولویت نخست دانشجویان علاقه مند برای مهاجرت تحصیلی به آلمان

آلمان در زمینه آموزش مهندسی پیشرو است و فرصت های شغلی متعددی در این بخش دارد. که باعث می شود بسیاری از دانشجویان بین المللی در دوره های مهندسی در آلمان تحصیل کنند. و در اینجا شغلی را دنبال کنند. رشته مهندسی به عنوان یکی از بهترین رشته ها برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به آلمان محسوب می شود. به غیر از مهندسی، آلمان تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را برای پیگیری رشته های مدیریت، علوم کامپیوتر، ریاضیات و سایر موضوعات جذب کرده است. تا کنون محبوب ترین و یکی از بهترین دوره ها برای تحصیل در آلمان است. زیرا این رشته مهندسی بیشتر به مدرک MS ترجمه می شود. برخی از تخصص های مهندسی که دانشجویان انتخاب می کنند. عبارتند از مهندسی مکانیک، مهندسی خودرو و مهندسی برق، مهندسی زیست پزشکی.

در میان سایر رشته های بررسی شده توسط پانسیون مطالعاتی drazingazor به عنوان بهترین دوره های آنها در آلمان پس از علوم یا ریاضی دوازدهم. برخی از دانشگاه های برتر آلمان مانند دانشگاه فنی مونیخ، RWTH AACHEN و موسسه فناوری کارلسروهه در بین 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند که بهترین دوره ها را برای تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی تقریباً در هر رشته مهندسی ارائه می دهند. علاوه بر این برای مهاجرت تحصیلی به آلمان، این کشور بیشتر به دلیل سهم خود در صنعت خودرو شناخته شده است. صنعت خودرو در آلمان شاید بزرگترین کارفرما در آلمان و همچنین بزرگترین صنعت در این کشور باشد، که باعث می شود دانشجویان بین المللی این رشته را به عنوان دوره های برتر برای تحصیل در آلمان انتخاب کنند.

مهندسی عمران رشته ای دوست داشتنی و نوآورانه برای ساخت سازه هایی مدرن

مدرک مهندسی عمران از یک دانشگاه برتر آلمان، شما را در موقعیتی قوی در هنگام ادامه تحصیل یا ورود به بازار کار قرار می دهد. کجا بهتر از دانشگاه فنی مونیخ برای مهاجرت تحصیلی به آلمان می توان یکی گرفت؟ بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، این موسسه بهترین دانشگاه آلمان برای مهندسی و سی و هفتمین دانشگاه برتر جهان به طور کلی است. علاوه بر این، با بیش از 50 دانشگاه و مشارکت با حدود 170 دانشگاه در سراسر جهان، قراردادهای دو مدرک تحصیلی دارد. بنابراین ارتباط بسیار خوبی دارد.

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن
drazingazor

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  2

فناوری اطلاعات رشته ایده آل برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و تضمین شغلی

مطالعه IT یک سرمایه گذاری عالی برای آینده شماست. با پیشرفت های تکنولوژیکی که در هر صنعتی در حال انجام است. همیشه مجموعه عظیمی از مشاغل فناوری اطلاعات وجود خواهد داشت. که هنگام فارغ التحصیلی از بین آنها انتخاب کنید. مطمئناً بهترین ایده برای تحصیلات در تمامی مقاطع مهاجرت تحصیلی به آلمان است. دانشگاه فنی مونیخ بهترین گزینه در این زمینه است. در رتبه بندی QS برای علوم کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی، رتبه 29 را در جهان دارد. دانشگاه فنی برلین و دانشگاه RWTH آخن این دو دانشگاه بزرگترین دانشگاه فناوری در آلمان می باشند.

طبق بررسی انجام شده پانسیون مطالعاتی drazingazor علوم کامپیوتر نیز یکی از بهترین دوره ها در آلمان است. که در این کشور نمرات بالایی دارد. یکی از بهترین چیزها در مورد تحصیل علوم کامپیوتر در این کشور این است. که آلمان به عنوان کشوری قدرتمند از نظر فناوری، دانشجویان بین المللی که این موضوع را برای مهاجرت تحصیلی به آلمان دنبال می کنند. برای کشف علایق خود به آزمایشگاه های فناوری پیشرفته و ایستگاه های کامپیوتری دسترسی دارند. دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی مونیخ و دانشگاه فنی برلین از برترین دانشگاه های آلمان برای علوم کامپیوتر هستند. این موضوعات نیز به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. که این دوره را به عنوان دوره های کارشناسی ارشد یا کارشناسی در آلمان انتخاب می کنند. علوم کامپیوتر نیز بهترین دوره تحصیل در آلمان برای روابط عمومی است.

فیزیک و نجوم دو رشته کاربردی برای دانشجویان علاقه مند به علوم پایه

دو رشته تحصیلی فوق‌العاده دیگر در آلمان فیزیک و نجوم هستند. که هر دو از تأمین مالی تحقیقات دولتی سود می‌برند. بنابراین، چه بخواهید شغلی در دانشگاه داشته باشید یا رویای تبدیل شدن به متخصص بعدی در سیاهچاله ها را داشته باشید، این کشور می تواند مکان مناسبی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان باشد. دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ در کنار دانشگاه فنی مونیخ و دانشگاه هایدلبرگ تنها یکی از موسسات دارای رتبه بالا در این مناطق است. رشته شماره یک تحصیل در آلمان فیزیک است. آلمان با داشتن 5 دانشگاه در 50 دانشگاه برتر و رتبه 35 در بین 400 دانشگاه برتر فیزیک، دارای مجموعه ای از گزینه ها برای دانشجویانی است. که جدی در مورد برداشتن گام های مهم در صنعت هستند.

در واقع، بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه های آلمان در حال انجام اکتشافات متحول کننده جهان در این صنعت هستند. آیا می دانستید که 101 آلمانی برنده جایزه صلح نوبل شده اند و از این تعداد 32 نفر به دلیل پیشرفت های خود در فیزیک این جایزه را دریافت کرده اند؟ از فیزیکدانان مشهور آلمانی آموزش دیده می توان به ویلهلم رونتگن، معروف به کشف اشعه ایکس و ماکس پلانک، پیشگام مشهور فیزیک کوانتومی اشاره کرد. آلمان با داشتن برخی از بهترین مراکز تحقیقاتی در جهان، مقصدی برتر برای کسانی است که در رشته فیزیک تحصیل می کنند. دانشجویان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به آلمان در نجوم و فیزیک باید در دانشگاه هایی مانند دانشگاه لایبنیتس هانوفر و دانشگاه فناوری کلاوستال تحقیق کنند.

علم شیمی رشته کاربردی علوم پایه برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به آلمان

در ادامه تحقیق پانسیون مطالعاتی drazingazor، شیمی از نظر بهترین رشته ها برای تحصیل در آلمان رتبه دوم را دارد. با وجود 7 دانشگاه در 100 برنامه شیمی برتر جهان، جای تعجب نیست که این رشته در بین دانشجویان بین المللی و داخلی بسیار محبوب است. اکتشافات برجسته شیمی در آلمان انجام شده است. که احتمالاً از بسیاری از آنها استفاده کرده اید یا قبلاً با آنها روبرو شده اید. از جمله آنها آسپرین و مورفین هستند. علاوه بر این، شیمیدانانی که در آلمان آموزش دیده اند به سختی از فیزیکدانان برتری دارند. آنها در مجموع 30 جایزه نوبل را دریافت کرده اند. آخرین بار در سال 2014. دانشجویان علاقه مند به شیمی و مهاجرت تحصیلی به آلمان باید در دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی براونشوایگ و دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ تحقیق کنند.

مدیریت کسب و کار اولویت نخست برای افراد علاقه مند به رشته مدیریت

در حالی که مهندسی بر صحنه غالب است، تحصیلات مدیریت در آلمان به همان اندازه محبوب است. و یکی از دوره های برتر برای تحصیل در آلمان برای یافتن شغل است. در واقع، مدارس کسب و کار در این کشور در سراسر جهان شناخته شده هستند. و یکی از بهترین دوره ها را برای مهاجرت تحصیلی به آلمان ارائه می دهند. بهترین دانشگاه های آلمان برای MBA در میان 100 مدرسه برتر کسب و کار در جهان بر اساس رتبه بندی های اصلی مانند FT و QS قرار دارند. جالب اینجاست که دانشگاه های آلمان فقط به MBA های تمام وقت معروف نیستند. بسیاری از دانشگاه‌های آلمان نیز برای برنامه‌های MBA اجرایی خود در میان برترین‌ها قرار دارند. و همچنین این دوره را به عنوان یکی از بهترین دوره‌های آلمان برای دانشجویان بین‌المللی تبدیل کرده‌اند.

رشته علوم اجتماعی، علوم انسانی، هنر برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به آلمان

علوم انسانی و هنر ممکن است رشته‌هایی نباشند که ممکن است آلمان با توجه به محبوبیت بسیار زیاد آن در مطالعات مهندسی و همچنین یکی از بهترین دوره‌های برای مهاجرت تحصیلی به آلمان برای دانشجویان بین‌المللی، مرتبط باشد. با این حال، این کشور تعداد زیادی دانشگاه معتبر در این زمینه ها دارد، زیرا این بهترین دوره برای تحصیل در آلمان برای دانشجویان بین المللی است. در واقع، 5 دانشگاه از آلمان در بین 100 کالج برتر علوم انسانی در جهان رتبه بندی شده اند. خبر خوب این است که دانشجویان بین المللی این امکان را دارند که برنامه خود را به زبان انگلیسی دنبال کنند.

دوره های علوم اجتماعی برترین دوره ها در آلمان هستند که در آن دانشگاه های آلمان به خوبی طراحی شده اند. و دانشجویان بین المللی که مایل به گذراندن دوره علوم اجتماعی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان هستند. می توانند در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد شرکت کنند. علوم اجتماعی بهترین دوره برای تحصیل در آلمان است. زیرا در دسترس بودن این برنامه قابل توجه است و در طیف گسترده ای انتخاب شده است.

نتیجه نهایی آلمان کشوری متمدن و قدرت بزرگ اقتصادی در قلب اروپای غربی

آلمان با دانمارک، لهستان، چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک، هلند، دریای شمال و دریای بالتیک همسایه است. آلمان دارای موقعیت استراتژیک در دشت شمال اروپا و در امتداد ورودی دریای بالتیک است. سیستم حکومتی یک جمهوری فدرال است. رئیس دولت رئیس جمهور و رئیس دولت صدراعظم است. آلمان یک سیستم اقتصادی مختلط دارد. که شامل انواع آزادی خصوصی، همراه با برنامه ریزی متمرکز اقتصادی و مقررات دولتی است. آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. و کیفیت آموزش این کشور به دلایلی برای مهاجرت تحصیلی به آلمان محبوبیت دارد. این به خوبی سازماندهی شده و طراحی شده است. و به آنها اجازه می دهد بدون توجه به وضعیت مالی خانواده به تحصیل تا سطح دانشگاه ادامه دهند.

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن
drazingazor

مهاجرت تحصیلی به آلمان آینده ای روشن  3

پرسش و پاسخ در ارتباط با شرایط و رنکینگ دانشگاه های برتر آلمان

01. آیا این درست است که دانشگاه های دولتی آلمان هیچ شهریه ای از علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به آلمان دریافت نمی کنند؟

دانشگاه های دولتی هیچ شهریه ای برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشجویان بین المللی دریافت نمی کنند. با این حال آنها هزینه اداری را دریافت می کنند که به 100-350 یورو در هر ترم می رسد.

02. دانشگاه ها برای مهاجرت تحصیلی به آلمان در رتبه بندی چگونه عمل می کنند؟

دانشگاه های معروف آلمان در بین دانشگاه های برتر دنیا قرار دارند. آنها به دلیل کیفیت تدریس و امکانات تحقیقاتی که ارائه می دهند رتبه بندی می شوند.

03. 10 تا از بهترین دانشگاه های آلمان در سال 2024-2025

  1. Ludwig Maximilian University of MunichInstitutions
  2. Heidelberg University
  3. Humboldt University of Berlin
  4. Technical University of Munich
  5. Free University of Berlin
  6. University of Bonn
  7. University of Hamburg
  8. University of Göttingen
  9. University of Freiburg
  10. University of Tübingen

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما