پانسیون مطالعاتی در اصفهان | 05 اصول برای مطالعه صحیح برای آزمون کنکور!

مقدمه ای بر اصول مطالعه برای موفقیت در کنکور پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | مطالعه برای کنکور با درس خواندن برای یک امتحان معمولی کمی از نظر پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1 متفاوت است. مطالعه حجم زیادی از درس ها و اطلاعات برای آزمونی که چند ساعت طول می کشد تمرکز و انرژی بیشتری می طلبد.اما جای نگرانی نیست اگر به روش درست مطالعه کنید این آزمون بزرگ را هم با موفقیتپشت سر خواهید گذاشت.

  • برای موفقیت در کنکور بهترین تکنیک های مطالعه دکتر گازر را فرا بگیرید
  • با تکیه بر یک برنامه ریزی مدون هر روز مطالعه کنید
  • عادت های غذایی و خواب و برنامه ورزش خود را بهبود بخشید
تاریخ 1402.01.19
عنوان 05 اصول برای مطالعه صحیح برای آزمون کنکور!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1203
زمان خوانش 00:12:03

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت:

مقدمه ای بر اصول مطالعه برای موفقیت در کنکور پانسیون مطالعاتی دراصفهان

تکنیک های مطالعه برای داشتن یک رتبه برتر در آزمون

پانسیون مطالعاتی دراصفهان | بهبود سبک زندگی موفقیت در کنکور را تضمین می کند

قوانین کلی در ارتباط با محیط پانسیون مطالعاتی  دکتر گازر

نتیجه قوانین کلی درباره با نکاتی برای رفع اشکال و بحث های متفرقه

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پانسیون مطالعاتی دراصفهان

فهرست تصاویر:

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

تکنیک های مطالعه برای داشتن یک رتبه برتر در آزمون

  • اثر فاصله گذاری

ساده ترین روش برای جذب انبوه اطلاعات به توصیه دکتر گازر استفاده از اثر فاصلع گذاری است. اگر مغز را در معرض اطلاعات جدید بگذارید و سپس دست کم یک روز تا مطالعه بعدی در پانسیون مطالعاتی در اصفهان صبر کنید به نتیجه بهتری در به یاد آوردن آن اطلاعات می رسید.در این مدت مغز فرصت می یابد تا ارتباطات عصبی شکل گرفته را تقویت کند بنابراین دفعه ی بعد که در معرض همان اطلاعات قرار می گیرد از نظر فیزیکی برای استحکام ارتباطات امادگی بیشتری دارد. برای به یاد سپردن فرمول ها و معادلات از تکنیک فاصله گذاری استفاده کنید که با مرور چند باره ی این فرمول ها و معادلات  هر چند روز یک بار در ذهن تان نقش می بندد.

  • پیش خوانی

پیش خوانی روشی است برای دسته بندی اطلاعات به گونه ای که مدیریت آن ساده باشد. درس و موضوعات مربوط به هر روز را یک روز قبل بخوانید.در کلاس یادداشت برداری کنید که به راحتی امکان مرور آنها همزمان با مرور فصل های مختلف را فراهم کند.با توجه به اینکه مطالب را از پیش خوانده اید یادگیری موثرتری خواهید داشت. در کنار مطالعه مطالب مطابق با برنامه ریزی تان هر روز یادداشت هایتان را مرور کنید چون این مطالب را خودتان نوشته اید مطالعه آنها زمان زیادی نمی گیرد.با تکنیک پیش خوانی دکتر گازر  می توانید روزانه حدود 300صفحه را همراه با یادداشت هایی که سر کلاس نوشته اید ذر زمانی حدود 2ساعت مرور کنید.

  • خود آزمایی

پس از اینکه چند ماه از مطالعه و مرور همه ی مطالب با فاصله گذاری مناسب گذشت باید خودتان را بیازمایید.از میان تمرین ها و تکالیف تان چندین مسئله دشوار را انتخاب و حل کنید.

پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 1

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | بهبود سبک زندگی موفقیت در کنکور را تضمین می کند

برای افزایش توانایی حافظه تان به توصیه پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2 نکته های زیر را در زندگی روز مره تان در نظر بگیرید:

  • خواب کافی

به توصیه پانسیون مطالعاتی در اصفهان drazingazor سعی کنید 8ساعت خواب خوب شبانه داشته باشید.این مسئله تاثیر شگرفی در عملکرد تحصیلی تان دارد زیرا نه تنها حافظه تان را تقویت می کند بلکه با استراحت کافی بهتر می توانید روی مطالعه و درک مطالب تمرکز کنید.

  • ورزش کافی

نیازی نیست مانند حرفه ای ها به خودتان سختی بدهید اما ورزش کردن و تمرینات حرکتی مناسب ضروری است زیرا رابطه ای جدی و منظم با عملکرد تحصیلی دارد.

  • رژیم غذایی مناسب

مطالعات نشان داده اند حتی یک وعده غذای پر چربی ممکن است سطح اکسیژن را در خون تا20درصد کاهش بدهد و این به معنای کاهش جریان خون در مویرگ های بسیار کوچک است.اگر قرار است 2400 صفحه را به حافظه تان بسپارید بهتر است عملکرد بدن تان را با غذاهای نامناسب تهدید نکنید.

قوانین کلی در ارتباط با محیط پانسیون مطالعاتی  دکتر گازر

دوستای خوبم نگاهی به بعضی از قوانین کلی پانسیون مطالعاتی در اصفهان drazingazor بیاندازیم قوانین های تخصصی و جزئی تر که باعث افزایش راندمان مطالعه شامل میشود در موقع ثبت نام به شما گفته می شود.

  • از قوانین ما ورود و خروج شما هست ورود به موقع زودهنگام شما و خروج نیز برای مطالعه حرفه ای ها ساعت حدود سالن از ساعت ۷ صبح ساعت ۱۱ شب و حتی تا ۱۲ و نیم شب باز میباشد.
  • لازم به ذکر است که یاد کنید استفاده از پوشش موجه در شان دانش آموزان و محیط آموزشی در بدو ورود الزامی می‌باشد. اما در خود سالن مطالعه می توانیم از لباس های راحت و بدون حجاب استفاده کنید و باز در چهارچوب قوانین ما.
  • استفاده از گوشی همراه ممنوع است در صورت تخطی و سرپیچی از آن به والدین اطلاعات داده شده گوشی شما به مدت سه روز ضبط خواهد شد.

پانسیون مطالعاتی در اصفهان

پانسیون مطالعاتی در اصفهان | دکتر آذین گازر

پانسیون مطالعاتی دراصفهان 2

نتیجه قوانین کلی درباره با نکاتی برای رفع اشکال و بحث های متفرقه

  • رفع اشکال درسی و ثبت هرگونه صحبت غیر درسی و فقط در اتاق مخصوص رفع اشکال امکان پذیر می باشد و در تایم مطالعه به هیچ عنوان امکان پذیر نیست
  • شروع به موقع تایم مطالعه پانسیون مطالعاتی در اصفهان drazingazor و شروع به موقع زمان استراحت هر پارت تایم برای شما به صورت منظم با رفتار سازمانی مهیا است
  • خارج شدن از مجموعه به هر دلیلی ممنوع اما با هماهنگی اولیا امکان پذیر است
  • هرگونه بحث و مشاجره در سالن مطالعه ممنوعه و تذکر در صورت تکرار اخراج از مجموعه میشوید.
  • خواب در محیط مطالعه ممنوع می باشد
  • جابجایی کتاب قرض کردن کتاب پرسش سوال و همه اینها با حضور ناظر در زمان استراحت امکان پذیر می باشد. ولی در زمان مطالعه امکان پذیر نیست.
  • هرگونه صحبت با هم در زمان مطالعه ممنوع می باشد.
  • اگر با این قوانین سالن مطالعه که همه آنها برای افزایش راندمان درسی و افزایش تمرکز شما هست.مشکل نداری میتونی با ما تماس بگیرید ٠۹۱۳۵۵۵۵۹۴۸ ٠۳۱۳۱۳۲۵۵۹۵

سوالات متداول در خصوص و با مضمون پانسیون مطالعاتی در اصفهان

01 ورزشهای هوازی چه کمکی به داوطلبان میکند؟

باعث کاهش اضطراب. استرس. کاهش افسردگی و خلق پایین. کاهش حواس پرتی و افزایش تمرکز و افزایش حافظه و. همچنین سالم بودن جسم و روانو. تقویت سیستم ایمنی و همچنین برای لاغری شما مفید می باشد

02 هدف اصلی پانسیون مطالعاتی دکتر گازر چه خواهد بود؟

هدف اصلی آنها افزایش راندمان مطالعه دانشپذیران یا دانشجو های مختلف می باشد.

03 از مزایای دیگر این پانسیون به کدام مورد می توان اشاره کرد؟

سالن مطالعه می‌تواند مراقبه سرپرستان آموزش دیده با مقاطع تحصیلی بالا با نشاط. و پر انرژی را از صبح تا انتهای شب هر طبقه ناظر مربوطه مجزای خود را دارد که تمام ساعت های مطالعه دانش آموزان را ثبت و ضبط می کند و روی آنها نظارت ویژه و منحصر به فرد به سبک دکتر گازر را  دارد. نظارت بر شروع به موقع و پایان رساندن ساعت مطالعه.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما