کتابخانه در اصفهان | معرفی 04 نمونه از کتابخانه های بزرگ!

کتابخانه در اصفهان | بهترین روانشناس در اصفهان

عنوان کتابخانه در اصفهان | معرفی 04 نمونه از کتابخانه بزرگ
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 0972
زمان لازم برای خوانش 00:10:12

 فهرست مطالب

مقدمه ای بر علم روانشناسی و نگرش آن در کتابخانه دراصفهان

01 کتابخانه شهر اشتوتگارت نمادی از خلاقیت و ایده های جذاب

02 کتابخانه نیویورک کتابخانه ای با قدمتی بیش از یک قرن | کتابخانه در اصفهان

03 کتابخانه بریتانیا نمادی از غرور و افتخار ملی در انگلستان

04 کتابخانه اتریش مجموعه ای بزرگ از دانش و فرهنگ | کتابخانه در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1 کتابخانه در اصفهان

شکل 2 بهترین روانشناس در اصفهان

مقدمه ای بر علم روانشناسی و نگرش آن در کتابخانه در اصفهان

علم روانشناسی در تاریخ علم جهان دست آوری بزرگ محسوب میشود و شاید جهان بدون این علم خود را در خطر بزرگی میدید شاید این جملات اغراق آمیز به نطر برسند اما اگر منصفانه به سیر تحولی این علم نگاهی عمیق داشته باشیم در خواهیم یافت آنچه را که از یک کتابخانه در شهر میتوان متصور شد این است که ذهن شما مجسم کند که نیاز هر کتابخانه ای مخصوصا کتابخانه در اصفهان که تجربه زیادی را در مدیریت این نوع از سالن ها دارد و توسط دکتر آذین گازر اداره میشود که ایشان با داشتن تجربه بالا در علم روانشناسی بی شک تنها و بهترین روانشناس در اصفهان میباشند که به خوبی این کتابخانه و مجموعه را مدیریت کرده اند. علم روانشناسی به همه ما کمک های زیادی را در زمینه روان کرده که در بسیاری از زمینه ها به کمک مردم آمده است.

01 کتابخانه شهر اشتوتگارت نمادی از خلاقیت و ایده های جذاب

کتابخانه در اصفهان | از نگاه بیرونی یک نمای کلی از کتابخانه اشتوتگارت که در قلب این شهد و در کشور آلمان حس سادگی را به همه بازدید کنندگان و علاقه مندان به کتاب میدهد اما به محض ورود به داخل کتابخانه چهره ای متفاوت از تصوراتی که شما در ذهن داشتید را برای شما روشن میسازد. این کتابخانه که در پنج طبقه بنا شده راهروهایی دارد که به صورت مارپیچ ساخته شده و معماری خاصی دارد و نکته جالب این که با نمای خارجی ساختمان کاملا منطبق است و مکانی است ایده آل برای افرادی که تمایل دارند زمان خود را با کتاب های گوناگون صرف کنند این کتابخانه همانطور که در شکل 1 کتابخانه در اصفهان مشاهده میکنید یک مکان رویایی برای افرادی است که به دنبال یک فضای خاص و آرام میگردند. روایتی از مجموعه ی کتابخانه و پانسیون مطالعاتی بهترین روانشناس در اصفهان دکتر آذین گازر.

02 کتابخانه نیویورک کتابخانه ای با قدمتی بیش از یک قرن | کتابخانه در اصفهان

هر کتابخانه ای نمادی از حس غرور و افتخار برای تمام افراد شهر است اما drazingazor که مدیریت کتابخانه را بر عهده دارند به عنوان بهترین روانشناس در اصفهان فعالیت می کند این بار قصد دارد تا کتابخانه عمومی نیویورک را به عنوان یکی دیگر از شاهکارهای کتابخانه های بزرگ جهان را به شما معرفی کند این یک نماد و سمبل برای شهر نیویورک محسوب میشود که به نوعی آن را یکی از محل های نگهداری دانش جهان لقب داده اند این کتابخانه در سال 1895 تاسیس شده و بیش از یک قرن فعالیتش هموار کوشیده تا فرهنگ ها و کتاب های جهان را گرد آوری و در اختیار خوانندگانش قرار دهد این کتاخانه علاقه مندان زیادی را هرساله به این شهر وارد می کند و گفته میشود بیش از چند میلیون کتاب را در قفسه های خود جای داده است. کتابخانه در اصفهان اهداف بزرگی را دارد.

کتابخانه در اصفهان | بهترین روانشناس در اصفهان

شکل 1 کتابخانه در اصفهان

03 کتابخانه بریتانیا نمادی از غرور و افتخار ملی در انگلستان

کتابخانه در اصفهان نمادی از فرهنگ پارسی. از برترین سمبلهای بریتانیا کتابخانه اینترنشنال انگلستان است که شیوه جالبی را برای دریافت کتاب در این مجموعه دارد در بریتانیا قانونی را می توان یافت به نام واسپاری که طبق توافق دو کشور ایرلند و انگلستان در این قانون هر کتابی که در این دو کشور به چاپ میرسد یک کتاب از آن را می توان در کتابخانه ملی بریتانیا یافت نکته جالب در مورد این کتابخانه دارا بودن بیش از 150میلیون نسخه کتاب و نگهداری و زنده نگهداشتن بیش از 400 زبان در این کتابخانه میباشد. طبق برآوردهای کتابخانه دکتر آذین گازر بهترین روانشناس در اصفهان در این مجموعه در طی 365 روز بیش از 4 میلیون نسخه چاپی و عنوان به این مجموعه افزوده میشود. علاوه بر دارا بودن نسخ های متعدد کتاب عناوین دیگری شامل نوارها ، ثبت اختراع و انواع نسخ خطی و هزار مجموعه دیگر موجود است.

04 کتابخانه اتریش مجموعه ای بزرگ از دانش و فرهنگ | کتابخانه در اصفهان

بهترین روانشناس در اصفهان بی شک این اعتقاد را دارد که مدیریت یک کتابخانه به دانش زیادی وابسته است دکتر آذین گازر این بار قصد دارد تا برای شما عزیزان کتابخانه ملی اتریش را معرفی کند این کتابخانه وارث کتابخانه امپراطوری اتریش که در سال 1723 احداث شد. که مقر آن شهر وین میباشد. این کتابخانه با بیش از 4 میلیون کتاب با دارا بودن یک ساختمان 4 طبقه تا سال 1992 توسعه یافت و در این سال مکانهایی در طبقات انتهایی و سالن های برای خواندن کتاب های متعدد افتتاح شد. برای ما ایرانیان مخصوصا مدیریت کتابخانه در اصفهان افتخاری است که در این کتابخانه نسخ های خطی پارسی که از نیاکان ما با یادگار مانده در این کتابخانه موجود است. نمادی از این کتاخانه را در شکل 2 بهترین روانشناس در اصفهان مشاهده خواهید کرد در هنگام سفر به این کشور از این کتابخانه دیدن کنید.

بهترین روانشناس در اصفهان

شکل 2 بهترین روانشناس در اصفهان

FEEDBACK

01 کتابخانه اشتوتگارت آلمان در چند طبقه احداث شده؟

پنج طبقه

02 کتابخانه عمومی نیویرک در چه سالی ساخته شد؟

1895

03 قاونی که در کتابخانه بریتانیا مرسوم است؟

قانون برون سپاری

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما