کتابخانه در اصفهان | 03 $ موردی که باید در ارتباط با کتابخانه

کتابخانه در اصفهان |  کتابخانه دراصفهان

عنوان 03 موردی که باید در ارتباط با  $ کتابخانه در اصفهان
نویسنده وحید ابراهیمی
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 0800
زمان لازم برای خوانش 00:08:00

  فهرست مطالب

مقدمه ای بر کتابخانه در اصفهان آنچه لازم است تا بدانیم

یک تعریف ساده از کتابخانه برای مشتاقان خواندن

01 اولین خصوصیت یک مکان مناسب برای احداث کتابخانه  در اصفهان

02 دومین خصوصیت برای کتابخانه محلی کاملا آرام

03 سومین پارامتر دارا بودن یک مدیریت مناسب برای کتاخانه در اصفهان

فهرست تصاویر

شکل 1 کتاخانه در اصفهان

شکل 2 کتابخانه دراصفهان

مقدمه ای بر کتابخانه در اصفهان آنچه لازم است تا بدانیم

همه ما حداقل در زندگی بکبار را به کتابخانه شهر یا محل زندگی مان مراجعه کرده ایم و خوب این را می دانیم که مکانی است برای مواقعی که به دور از هر گونه از مشغولیات زندگی به راحتی و خیالی اسوده در جملات کتابهای متنوع خود را به دست فراموشی سپرده و با دنیای کتاب ها تنها بمانیم در همین راستا و با امید به این که روزی در هر جای این کشور پهناور هر شهری دارای چند صد کتابخانه متنوع باشد داستان خود را به این گونه در مورد کتابخانه در اصفهان به شیوه پانسیون دکتر آذین گازر شروع خواهیم کرد با این ارزو که سرانه مطالعه ما هم به مانند دیگر کشورهای پیشرفته از امار بالایی برخورددار باشد. همانطور که در شکل 1 کتابخانه در اصفهان مشاهده می کنید فارغ از این که کتابخانه دراصفهان باید چه مکانی باشد باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.

یک تعریف ساده از کتابخانه برای مشتاقان خواندن

اگر بنا باشد تا یک تعریف ساده ای از کتابخانه مخصوصا کتابخانه در اصفهان دکتر آذین گازر داشته باشیم باید این را دانست که در عمل کتابخانه تعریف ساده ای دارد که در این جا به آن خواهیم پرداخت کتابخانه در اصل به مجموعه ای گفته میشود که در انجا کتاب های متنوعی با عناوین مختلف را چه توسط متصدیان و کارکنان کتابخانه دراصفهان یا توسط افرادی که کتاب های خود را به این مجموعه اهدا میکنند بنا شده است و می توان گفت که هر کتابخانه در ابتدای بنا شدن رسالت و هدف خود را بر این بنا نهاده تا سطح آگاهی مردم را بالا برده و این را یک وظیفه و مسئولیت برای خود می داند تا به این قشر از مردم کمک کرده و افرادی کمی هم که چنین تمایلی را ندارد به سمت مطالعه سوق دهد. این نوشتار سعی دارد تا چند خصوصیت را بیان کند.

کتابخانه در اصفهان

شکل 1 کتاخانه در اصفهان

01 اولین خصوصیت یک مکان مناسب برای احداث کتابخانه  در اصفهان

براستی در ابتدا و برای ساخت یک کتابخانه در اصفهان بی تردید باید یک مکان مناسب در نظر گرفت چرا که دسترسی افرادی که قصد دارند تا از این مکان استفاده کنند باید سهل الوصول باشد یعنی این که باید از تمام شهر دسترسی به این مکان آسان بوده در این مورد یک مثال ساده و یک نمونه بی نظیر را می توان نام برد کتابخانه drazingazor یک کتابخانه دراصفهان که بی تردید می توان آن را یک نمونه بارز از یک کتابخانه مدرن معرفی کرد که همانطور که در شکل 2 کتابخانه دراصفهان متوجه شدید. اما چرا باید اینگونه باشد به این دلیل که اکثر افرادی که از این مکان استفاده میکنند دانش آموزان افراد  داوطلب کنکور دانشجویانی خواهند بود که در تلاش هستند تا از این امکان برخوردار شوند تا به راحتی به این مکان بروند و وقت ارزشمند آنها صرف رفت و آمد نشود. | کتابخانه دراصفهان

02 دومین خصوصیت برای کتابخانه محلی کاملا آرام

اما مهمترین موردی که برای کتابخانه در اصفهان باید خاطر نشان کرد این که محیطی را باید برای آن در نطر گرفت که کاملا ارام باشد و برای افرادی که به آنجا رفت و آمد میکنند و این هدف را دارند تا از امکانات این فضا استفاده کنند محیطی باشد تا تمرکز و آرامش آنها را برهم نزند که موجب شود تا افکار افرادی که این مکان را برای مطالعه خود و آمادگی برای امتحان یا کنکور اماده میکنند برهم نخورد شاید بتوان گفت که به یقین کتابخانه دراصفهان که توسط پانسیون دکتر آذین گازر بنا نهاده شده یکی از بهترین و مشهورترین در این مورد است این را نیز باید اضافه کرد که پانسیون دکتر گازر با ایجاد یک محیط مناسب که برای این کار در نظر گرفته این امکان را ایجاد کرده تا برای تمرکز بیشتر برای دانش آموزان و افراد مراجعه کننده امکانات خوبی را فراهم کند.

کتابخانه دراصفهان

شکل 2 کتابخانه دراصفهان

03 سومین پارامتر دارا بودن یک مدیریت مناسب برای کتاخانه در اصفهان

آنچه در این راستا از اهمیت ویژه ای برخوردار است اینکه یک کتابخانه در اصفهان زمانی موفقیت خود را می تواند تضمین کند که دارای یک مدیریت مناسب برای پانسیون باشد. اما با قاطعیت این را میتوان گفت که کتابخانه دراصفهان دارای یک مدیریت متمرکز و بی نظیر است دکتر آذین گازر علاوه بر اینکه تجربه و سابقه طولانی در مدیریت پانسیون دارد که این تجربه را در اختیار افرادی که در این مجموعه کار میکنند قرار داده و دارای تجربه فراوان در ارتباط با مشاوره و روان شناسی می باشد که برای موفقیت دانش آموزانی که تلاش می کنند تا موفقیت خود را تضمین کنند بی شک کمک فوق العاده ای است. ضمن این که ایشان شناخت کافی برای نشان دادن مسیرهای موفقیت به دانش آموزان و داوطلبان کنکور دارند و یقینا بخش مهم و بزرگی از موفقیت این پانسیون به مدیریت عالی دکتر آذین گازر وابسته می باشد.

سوالات فیدبک

یک تعریف ساده از کتابخانه؟

کتابخانه در اصل به مجموعه ای گفته میشود که در انجا کتاب های متنوعی با عناوین مختلف را چه توسط متصدیان و کارکنان کتابخانه دراصفهان یا توسط افرادی که کتاب های خود را به این مجموعه اهدا میکنند بنا شده است

اولین ویژگی کتابخانه؟

مکان مناسب برای احداث کتابخانه در اصفهان؟

تاثیر مدیریت بر موفقیتبی شک کمک فوق العاده ای است. ضمن این که ایشان شناخت کافی برای نشان دادن مسیرهای موفقیت به دانش آموزان و داوطلبان کنکور دارند و یقینا بخش مهم و بزرگی از موفقیت این پانسیون به مدیریت عالی دکتر آذین گازر وابسته می باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما