کتابخانه در اصفهان | چگونه میتوانم رتبه برتر کنکور شوم ؟

کتابخانه در اصفهان | هر ساله خیلی از داوطلبان کنکور سراسری با آرزوی رتبه برتر شدن در کنکور مطالعه خود را آغاز میکنند و ناگهان در میانه راه عشق و علاقه خود را از یاد میبرند و سرگرم روزمرگی ها و خوشی های گذرا میشوند.

تاریخ 1401.10.05
عنوان چگونه میتوانم رتبه برتر کنکور شوم ؟
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 752
زمان خوانش 00:07:52

آنچه در این نوشتار از دید شما خواهد گذشت

اساتید مجرب و کار بلد مهمترین پارامتر در رتبه برتر

منابع آموزشی معتبر در کتابخانه دراصفهان

نکته بسیار مهم در این باره را می توان اینطور گفت

ساعت مطالعه بالا یک امر تدریجی در مطالعه

سوالات متداول در خصوص و با مضمون کتابخانه دراصفهان

فهرست تصاویر

کتابخانه دراصفهان  1

کتابخانه دراصفهان  2

کسی که آرزوی رتبه برتر شدن را در سرش دارد باید توجه داشته باشد که برای کسب چنین موفقیت بزرگی از خیلی چیزها دل بکند  و تمام افکار خود را معطوف به موفقیت در آزمون کند.

کتابخانه در اصفهان

کتابخانه در اصفهان | دکتر آذین گازر

کتابخانه دراصفهان  1

با توجه به تعداد زیاد شرکت کنندگان در آزمون سراسری و ظرفیت محدود دانشگاه های برتر برای پذیرش رشته های خوب. قبولی در این رشته ها و رتبه برتر شدن. شرایط خاص خود را میطلبد که ما در این مقاله دکتر آذین گازر سعی داریم به این نکات و شرایط اشاره کنیم تا با شما در این موفقیت بزرگ یعنی رتبه برتر شدن سهیم باشیم.

اساتید مجرب و کار بلد مهمترین پارامتر در رتبه برتر

از عواملی که میتواند شما را در راه رتبه برتر شدن در  کتابخانه در اصفهان یاری کند. داشتن اساتیدی است که به شیوه برگزاری کنکورهای سراسری سال های اخیر آشنا باشند و به داوطلب کمک کند که با دانشی خوب و کارآمد در کنکور سراسری قدم بگذارد.

منابع آموزشی معتبر در کتابخانه در اصفهان

مهمترین و اصلی ترین منبعی که برای هر داوطلب کنکور سراسری میتوان در کتابخانه در اصفهان نام برد کتاب درسی است. چرا که مباحثی که از آن ها در کنکور سراسری سوال مطرح میشود همگی در کتاب های درسی گنجانده شدند و مبحثی خارج از کتاب درسی مورد سوال قرار نمیگیرد.

اما در کنار کتاب های درسی و جزوات اساتید خود داوطلب نیازمند کتاب های کمک آموزشی مناسبی است که هم بتواند در امر آموزش به داوطلب یاری برساند و هم منبع غنی از تست های کنکورهای سال های گذشته و تست های تالیفی منطبق بر دشواری کنکور باشد. هستند کتاب هایی که تست های تالیفی بیش از حد سنگین کار کردند و فقط باعث نا امیدی داوطلب میشوند. و در مقابل کتاب هایی که با طرح تست های تالیفی بسیار آبکی امید واهی به داوطلب میدهند. بنابراین کتابی مد نظر ماست که تست های استاندارد و طبقه بندی شده داشته باشد.

کتابخانه در اصفهان

کتابخانه در اصفهان | دکتر آذین گازر

کتابخانه دراصفهان  2

نکته بسیار مهم در این باره را می توان اینطور گفت

توصیه ما به داوطلبان کنکوری اینست که برای هر درس فقط و فقط یک یا دو منبع کمک آموزشی با کیفیت و خوب تهیه کنند و چرا که داشتن چند منبع کمک آموزشی تنها داوطلب را سردرگم میکند و مشاهده شده داوطلب بر اثر استرس زیاد برای بررسی کردن کتاب ها از درس خواندن نا امید شده و بطور کلی آن را رها کرده است. پس به جای اینکه چند کتاب را فقط یکبار مطالعه کنید. یک کتاب خوب را چندین بار در  کتابخانه در اصفهان مورد بررسی قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

ساعت مطالعه بالا یک امر تدریجی در مطالعه

اصل ماجرا عزم و اراده خود داوطلب است که بتواند ساعات مطالعاتی زیادی را برای خود در نظر بگیرد. اما داشتن یک ساعت مطالعاتی بالا امری تدریجی است و ناگهان بدست نمی آید بنابراین انتظار نداشته باید یک شب به 13 تا 14 ساعت مطالعه در شبانه روز برسید.

ما بطور کلی برای روزهایی که داوطلب به مدرسه میرود چیزی در حدود 4 تا 6 ساعت و روزهای تعطیل چیزی در حدود 10 تا 13 ساعت مطالعه را خوب را در کتابخانه در اصفهان نظر میگیریم. البته که در کنار کمیت ساعت مطالعه خود باید کیفیت مطالعاتی را نیز بالا ببرید. ما انتطار بازدهی مطالعه بیش از 90 درصد را از داوطلبان پر تلاش و راسخ خود داریم.

سوالات متداول در خصوص و با مضمون کتابخانه در اصفهان

01 از عوامل مهم که میتواند شما را در راه رتبه برتر شدن؟

اساتید مجرب و کار بلد

02 منابع آموزشی معتبر در کنکور؟

کتاب درسی

03 مهمترین و بهترین مکان برای رتبه برتر شدن؟

کتابخانه مطالعاتی و سایت دکتر آذین گارز به آدرس https://drazingazor.com/

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما