بهترین روانشناس در اصفهان | پانسیون مطالعاتی دکتر گازر مهارت و تکنیک تست زنی!

بهترین روانشناس در اصفهان برخی به اشتباه تصور می کنند تست زنی به باور بهترین روانشناس دراصفهان 1 جدای از درس خواندن است و تست زنی را به بعد ازعید موکول می کنند.غافل از اینکه تست زدن. مثل حل مثال و تمرین جزئی مهم از یادگیری است و نمی توان آن را به بعد از عید موکول کرد. به باور دکتر آذین گازر لازم به یادآوری است که فرصت بعداز عید ویژه دوره. مرور و تکمیل درس هاست و توان یادگیری افراد به اندازه قبل از عید نیست و تصور اینکه فردی بتواند تمام فعالیت های یادگیری از تست ها را به بعد از عید محول کند بسیار اشتباه و غیر قابل اجراست.

تاریخ 1401.10.21
عنوان پانسیون مطالعاتی دکتر گازر مهارت و تکنیک تست زنی!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات
زمان خوانش

با توجه به اینکه سوالات آزمون سراسری به صورت تستی و چهارگزینه ای هستند. لازم است تا داوطلبان در سال چهارم (پیش دانشگاهی)بیشتر به این گونه سوالات پاسخ دهند و مهارت های لازم را برای تست زدن به دست آورند.هر تست دارای چهار گزینه است و اگر ما مطالب را به خوبی خوانده باشیم میتوانیم جواب صحیح رابین این چهارگزینه پیدا کنیم.بنابراین پیدا کردن جواب در سوالات تستی راحت تر از سوالات تشریحی است. اما به دلیل محدودیت وقت پاسخ دهی به هر سوال تستی و با توجه به مفهومی بودن سوالات . باید سرعت عمل مناسبی برای هر درس داشته باشید.

آنچه در این مقاله از نظر شما خواهد گذشت:

نکات و توصیه های مهم در تست زنی بهترین روانشناس دراصفهان

نکات و توصیه های مهم تست آموزشی  بهترین روانشناس دراصفهان

سوالات متداول در خصوص و با مضمون  بهترین روانشناس دراصفهان

فهرست تصاویر:

بهترین روانشناس دراصفهان 1

بهترین روانشناس دراصفهان 2

نکات و توصیه های مهم در تست زنی بهترین روانشناس در اصفهان

به دلیل اهمیت زیادی که نحوه ی صحیح تست زنی در موفقیت شما برای بهترین روانشناس در اصفهان در آزمون سراسری داردو مشکل اغلب داوطلبان نیز میتواند باشد به طوری که داوطلب علی رغم آمادگی خوبی که با مطالعه و درس خواندن به دست آورده. در تست زنی سوالات آزمون با مشکل مواجه شده و و در همان ابتدا تمرکز و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و از پاسخ به سوالاتی که بلد هستند باز می مانند. لازم دانستیم تا مراحل مختلف تست زنی و همچنین نکته های مهمی را در هر مرحله برای شما ذکر کنیم.

بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه و انرژی

بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه و انرژی
دکتر آذین گازر

بهترین روانشناس دراصفهان 1

مراحل تست زنی :

-تست آموزشی و تمریی

-تست ارزیابی

-تست جمع بندی

۱-تست آموزشی

این نوع تست زنی از مهمترین فعالیت ها تمرین های آموزشی به توصیه بهترین روانشناس دراصفهان 2 است که داوطلب میبایستی انجام دهد. سوالات تستی که یک دانش آموز پس از تمرین و یادگیری هر فصل یا بخش معینی برای تمرین بیشتر حل می کند. تثبیت آموزشی است.این نوع تست معمولابه صورت طبقه بندی شده در کتاب های آموزشی وجود دارد تا دانش آموز بتواند با ترتیب درست درس را یاد بگیرد و آن ها را در ذهن خود طبقه بندی کند.

نکات و توصیه های مهم تست آموزشی  بهترین روانشناس در اصفهان

-در حل تست های آموزشی نیاز به در نظرگرفتن وقت و درصد نیست.

-حل تست های کنکور سال های اخیر. یعنی سال های۸۵ به بعد مهم ترین سوالاتی هستند که باید در مجموعه تست های آموزشی قرار بگیرند.

-در مرحله اول تست زنی پس از یادگیری بخشی از یک درس . نیاز است تا یک به یک تست های آموزشی را پاسخ داده و پس از حل هر تست. جواب خود را با پاسخ نامه ی کتاب کمک آموزشی مقایسه کنید. این کار باعث می شود تا آموزش پله به پله کامل شود.

-حتما پشت تست ها را علامت گذاری کنید تا موقع تکرار تست ها بدانید کدام تست ها را باید مجددا پاسخ دهید. علامت هایی مانند:ص(صحیح). غ(غلط)… می تواند استفاده شود.

-نکته هایی که از تست زنی در پانسیون بهترین روانشناس در اصفهان  به دست می آورید را در دفتر خلاصه نویسی یا نکته برداری بنویسید تا در زمان دوره کردن و یا شب قبل از امتحان به آن ها مراجعه کنید.

بهترین روانشناس در اصفهان

بهترین روانشناس در اصفهان
دکتر آذین گازر

بهترین روانشناس دراصفهان 2

سوالات متداول در خصوص و با مضمون  بهترین روانشناس در اصفهان

  • به چه شیوه‌ای انگیزه را در خود حفظ کنیم؟

با انجام کارهای کوچک با نتایج مثبت و فوری

  • خواندن چه کتابی را برای برنامه‌ریزی کارهای روزانه و ایجاد انگیزه پیشنهاد می‌کنید؟

یکی از کتاب‌های پیشنهادی روانشناسی خواندن کتاب «زمانی برای زن بودن» اثر لارا وندرکام است.

  • چگونه می‌توانیم برای مشاوره گرفتن از شما نوبت بگیریم؟

به بخش تماس با ما در سایت https://drazingazor.com/ مراجعه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما