بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه و انرژی!

فهرست مطالب

بهترین روانشناس در اصفهان پیشنهاداتی را برای ایجاد انگیزه و انرژی فردی برای شما دارد که در مقاله زیر آن را مطالعه خواهید کرد. یکی از مهمترین موارد در زمینه موفقیت و رشد فردی نیروی انگیزه می‌باشد که این نیرو همان نیرویی است که باعث می‌شود فرد صبح زود پر انرژی از خواب بیدار شود همان نیرویی است که به فرد جسارت شروع یک پروژه را می‌دهد.

تاریخ 1401.09.23
عنوان بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه انرژی!
نویسنده sir vahid ebrahimi
دپارتمان اوج شید
تعداد کلمات 1879
زمان خوانش 00:19:19

اگر موفقیت را به فیزیک تشبیه کنیم در واقع انگیزه انرژی است که به جسم وارد شده و آن را به حرکت وا می‌دارد و تا زمانی که این انرژی تبدیل و خون سالن شود به حرکت خود ادامه خواهد داد انگیزه هم در رابطه با موفقیت همین نقش را ایفا می‌کند به این معنی که شما تا زمانی که انگیزه داشته باشید حرکت می‌کنید و زمانی که انگیزه نداشته باشید حرکت برای شما بسیار سخت به نظر می‌رسد.

باور اشتباهی که در این رابطه وجود دارد این است که ابتدا باید انگیزه زیادی وجود داشته باشد تا ما عمل کنیم اما در واقع این موضوع برعکس است یعنی ما می‌توانیم برای اینکه انگیزه کسب کنیم دست به عمل بزنیم و یک قدم کوچک در آن هدف برداریم. دکتر آذین گارز این باورهای اشتباه را در شما برطرف کرده و کمک می‌کند تا راه‌های ایجاد انگیزه در خود را تقویت کنید.

آنچه  مقاله بهترین روانشناس در اصفهان از نظر شما خواهد گذشت:

چگونه نیروی انگیزه درونی خود را بیشتر کنیم؟

راهکارهای افزایش و درونی کردن انگیزه و انرژی در خود

با بهترین روانشناس قرار بگذارید که به خودتان جایزه دهید

مانند بهترین روانشناس با انگیزه با خودتان و دیگران رفتار کنید.

هنگام صبح چند سوال مثبت و روحیه بخش از خود بپرسید.

زمان و مکان هدف‌های خود را بطور ویژه تغییر دهید

یک کار کوچک انجام دهید و برای انجام آن برنامه‌ریزی کنید.

بیایید کار سخت‌تر را اول شروع کنید یعنی «قورباغه ات را قورت بده»

کارتان را با آرامش و گام به گام آغاز کنید.

همیشه خودتان را با خودتان مقایسه کنید نه با دیگران

موفقیت خود را همیشه و همه جا به یاد داشته باشید.

مانند بهترین روانشناس با خودتان و در حضور دیگران رفتار کنید.

سعی کنید محیط کارتان را با کمی تفریح قابل تحمل کنید.

نکات تکمیلی برای موفقیت در ایجاد انگیزه به خودتان

کلام آخر از بهترین روانشناس انگیزه را جزئی از زندگی‌تان کنید.

فهرست تصاویر:

بهترین روانشناسی در اصفهان 1

بهترین روانشناسی در اصفهان 2

بهترین روانشناسی در اصفهان 3

چگونه نیروی انگیزه درونی خود را بیشتر کنیم؟

پیشنهاد دکتر آدین گازر برای داشتن یک نیروی انگیزه درونی خود که در طول روز انرژی مضاعف و مثبتی داشته باشید نیاز به یک هدف کاملا مشخص و واضح دارید. مواردی همچون پولدار شدن. ماشین خوب داشتن و غیره هدف واضح و مشخص نیست مثلاً من یک معلم هستم و می‌خواهم بهترین معلم شهر باشم.

راهکارهای افزایش و درونی کردن انگیزه و انرژی در خود

 با بهترین روانشناس در اصفهان قرار بگذارید که به خودتان جایزه دهید

هنگامی که احساس می‌کنید علاقه‌ای به انجام کاری یا کارهایی ندارید به خود بگویید که اگر این بخش کتاب خواندن این گزارش را تمام کردم میروم بیرون قدم میزنم و یک بستنی یا هر چیزی که به آن علاقه دارید می خورم. در واقع بهترین روانشناس در اصفهان به شما پیشنهاد میکند به خودتان جایزه دهید. برای دیدن تصاویر بیشتر از بهترین روانشناسی در اصفهان 1 به لینک زیر مراجعه کنید.

مانند بهترین روانشناس در اصفهان با انگیزه با خودتان و دیگران رفتار کنید.

راهکار دکتر آدین گازر اگر بی حوصله هستید و انگیزه کاری را ندارید تصور کنید که سرشار از انگیزه ایجاد حسن این کار در این است که به محض شروع آرام ‌آرام احساس می‌کنید که شور و علاقه حقیقتاً در وجود شما زنده شده است.

هنگام صبح چند سوال مثبت و روحیه بخش از خود بپرسید.

هر روز صبح از خود پنج سوال سه بخشی امیدوارکننده بپرسید:

در حال حاضر در زندگی از چه چیزی راضی هستم؟

چه ویژگی مرا خوشحال می‌کند؟

چگونه در من این حالت را به وجود می‌آورد؟

بسیار مهم است که شما واقعاً بدانید که چگونه و چرا این شرایط به شما احساس خوبی را منتقل کرده است. این پرسش‌های صبحگاهی پیشنهادی از طرف بهترین روانشناس در اصفهان فوق‌العاده هستند زیرا نحوه قرار گرفتن آن به شما امکان درک عمیق از شرایط موجود را می‌دهد و سپس آن احساس مثبت را به شما منتقل می‌کند.

بهترین روانشناس در اصفهان

بهترین روانشناس در اصفهان
دکتر آذین گازر

بهترین روانشناسی در اصفهان 1

زمان و مکان هدف‌های خود را بطور ویژه تغییر دهید.

به پیشنهاد drazingazor هدف‌های بزرگ و ویژه برای خود در نظر بگیرید. اهداف بزرگتر نسبت به هدف‌های کوچک انگیزه بیشتری در فرد به وجود می‌آورند. هدف بزرگ اثر بیشتر و عمیق‌تری دارد و می‌تواند منجر به تولید انگیزه‌های قوی شود.

یک کار کوچک انجام دهید و برای انجام آن برنامه‌ریزی کنید.

یک کار کوچک را آغاز و به پایان برسانید مثل میز کارتان را تمیز کنید. یک قبض رسید را بپردازید و یا ظرف ها را بشویید. فقط نیاز به این دارید که کاری را آغاز کنید. وقتی این کار را تمام کردید احساس می‌کنید که آمادگی انجام کارهای بعدی را هم پیدا کرده‌اید; بنابراین وقتی حال و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید یک کار کوچک را شروع کنید تا خاتمه یافتن آن شما را بر سر شوق بیاورد مثلاً یک مقاله از بهترین روانشناس در اصفهان بخوانید.

بیایید کار سخت‌تر را اول شروع کنید یعنی «قورباغه ات را قورت بده»

اغلب هنگامی که به کارهای روزمره خود فکر می‌کنیم به نوعی دچار نگرانی می‌شویم که کی و چگونه این همه کار را انجام بدهیم از سخت‌ترین کار شروع کنید.

هنگامی که سخت‌ترین کار موجود در فهرست را شروع کرده و به پایان برسانید احساس می‌کنید که بار سنگینی را از دوش‌تان برداشته‌اید. در این هنگام است که احساس آرامش بیشتری در وجودتان پدیدار می‌شود و بقیه روز اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و نگرانی‌های روزمره‌تان کاهش پیدا می‌کند. برای دیدن تصاویر بیشتر از بهترین روانشناسی در اصفهان 2 به لینک زیر مراجعه کنید.

 کارتان را با آرامش و گام به گام آغاز کنید.

به جای آنکه کارتان را سریع آغاز کنید نخستین گامها را آهسته بردارید. بهترین روانشناس در اصفهان می‌گوید هنگامی که کاری را با آرامش شروع می‌کنید مغز شما این فرمان را دریافت نمی‌کند که این کار باید با سرعت هرچه تمامتر خاتمه یابد اما اگر مغز انسان احساس کند که باید برنامه کاری‌اش را با سرعت به پایان برساند چه اتفاقی می‌افتد؟

اغلب اوقات ممکن است اصلاً کار مورد نظر را آغاز نکنید پس شروع به کار بدون شتاب از اصلاً شروع نکردن  آن کار بهتر است.

روانشناس در اصفهان

روانشناس در اصفهان دکتر آذین گازر

بهترین روانشناسی در اصفهان 2

همیشه خودتان را با خودتان مقایسه کنید نه با دیگران

مقایسه خود با دیگران و اینکه نتیجه تلاش‌تان چه بوده و در چه جایگاهی قرار گرفته‌اید کشنده انگیزه و روح خلاقیت انسان است. drazingazor تاکید دارد همیشه افراد بیشماری هستند که از شما تواناترند و معدود افرادی هم هستند که از همه پیشی گرفته‌اند هم از بعد مادی و هم معنوی. بنابراین فقط قوای خود را روی خود. برنامه‌ای که در پیش دارید و البته نتیجه‌ای که عایدتان می‌شود متمرکز کنید و دریابید که چگونه می‌توانید برنامه‌ریزی ذهنی‌تان را بهبود بخشید و به مرحله اجرا در‌بیاورید.

 بررسی مجدد و نتایج حاصل نیز اهمیت زیادی دارد با این کار شما می‌توانید اشتباه‌های گذشته را پیدا کرده و از تکرار مجدد آن یا انجام خطاهای مشابه جلوگیری کنید. یکی دیگر از مزایای بررسی مجدد نتایج به دست آمده ایجاد انگیزه مضاعف است. این موضوع که حاصل تلاش‌های شما چه بوده است و در چه جایگاهی قرار گرفته‌اید را بهترین روانشناس در اصفهان درک کرده که توان و اشتیاق شما را چند برابر می‌کند و اغلب از موفقیت و پیروزی خود شگفت‌زده خواهید شد.

موفقیت خود را همیشه و همه جا به یاد داشته باشید.

همیشه و در همه حال به جای فکر کردن به شکست‌ها. موفقیت‌ها و کامیابی‌هایتان را به خاطر بسپارید. بهتر است که آنها را یادداشت کنید حتی با ذکر جزئیات زیرا فراموش کردن موفقیت بسیار آسان است.

 مانند بهترین روانشناس در اصفهان با خودتان و در حضور دیگران رفتار کنید.

داستان زندگی قهرمانان را بخوانید و رفتار و کردار آنان را سرمشق خود قرار دهید و به سخنان گوش دهید کشف کنید که در کار و تلاش آنان چه ویژگی خاصی وجود داشته که سبب موفقیت‌شان شده است. برای دیدن تصاویر بیشتر از بهترین روانشناسی در اصفهان 3 به این لینک مراجعه کنید.

سعی کنید محیط کارتان را با کمی تفریح قابل تحمل کنید.

به خاطر داشته باشید که در فضای کاری که خلق می‌کنید یا در برنامه‌ای که در نظر دارید جایی هم برای کمی تفریح و شوخی در نظر بگیرید مانند بهترین روانشناس در اصفهان. با این کار انگیزه کافی برای انجام کار و به پایان رساندن آن خواهید داشت.

نکات تکمیلی برای موفقیت در ایجاد انگیزه به خودتان

 فقط به دنبال راحتی انجام هر کاری نباشید.

با بی حالی که نوعی تنبلی است خداحافظی کنید و برای ایجاد انگیزه در خود با مشکلات مبارزه کنید.

از شکست نهراسید.

به جای هراس از شکست آن را به عنوان نوعی اطلاعات مفید و ضروری و یک بخش طبیعی از موفقیت بپذیرید.

بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه و انرژی

بهترین روانشناس در اصفهان | راههای ایجاد انگیزه و انرژی
دکتر آذین گازر

بهترین روانشناسی در اصفهان 3

هدف‌های خود را یادداشت کنید.

هدف و منظور خود را از انجام آن فعالیت بنویسید سپس آن را روی دیوار. رایانه و آینه بچسبانید با این کار در طول روز مراحل انجام کار را مرور می‌کنیم و این آگهی تداوم کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. drazingazor هم شما را در این برنامه ریزی همراهی خواهد کرد.

کمتر تلویزیون تماشا کنید.

تلاش کنید که کمتر به تماشای برنامه‌های تلویزیونی بنشینید و فعالیت‌های مورد علاقه خود را در زندگی واقعی دنبال کرده و با روش‌های خودتان انجام دهید.

زمان را در نظر داشته باشید.

هر روز را بشمارید. شما همه روزهای دنیا را در اختیار ندارید. زندگی کوتاه است. بنابراین امروز را دریابید و کاری را که می‌خواهید انجام دهید فردا هم کارهای دیگر برای انجام دادن وجود دارد.

کلام آخر از بهترین روانشناس در اصفهان انگیزه را جزئی از زندگی‌تان کنید.

انگیزه محرک انسان برای انجام کار و فعالیت است و او را برای رسیدن به اهدافش یاری می‌دهد. بی‌انگیزگی و بی حوصلگی با وجود مشغله‌های زندگی روزمره بسیار شایع است. با بهترین روانشناس در اصفهان تماس بگیرید و در این مورد مشاوره بخواهید تا به شما کمک کند موانع جدی بر سر راه موفقیت شما را هموار کند. بسیاری از افراد به دنبال راه‌های سریع ایجاد انگیزه در خود هستند توجه داشته باشید که انگیزه در انسان. به طور طبیعی وجود دارد اما میزانی از آنکه فرد را برای کار و فعالیت آماده می‌کند به تمرین و تلاش و تغییر باورها و افکار ما بستگی دارد. برای خواندن نوشتار دیگر از تیم ما روی کتابخانه در اصفهان کلیک کنید.

سوالات متداول:

  • به چه شیوه‌ای انگیزه را در خود حفظ کنیم؟

با انجام کارهای کوچک با نتایج مثبت و فوری

  • خواندن چه کتابی را برای برنامه‌ریزی کارهای روزانه و ایجاد انگیزه پیشنهاد می‌کنید؟

یکی از کتاب‌های پیشنهادی روانشناسی خواندن کتاب «زمانی برای زن بودن» اثر لارا وندرکام است.

  • چگونه می‌توانیم برای مشاوره گرفتن از شما نوبت بگیریم؟

به بخش تماس با ما در سایت https://drazingazor.com/ مراجعه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

خانهدرباره ماگالریتماس با ما